כספית על רגב: “תגרנית מקצועית, פופוליסטית מסוג שטרם נראה כאן”

פרשן 'מעריב' בן כספית תקף בחריפות את התנהלותה של שרת הספורט מירי רגב: "אשמה מי שהופכת כל אירוע לשכונה, שמנסה לגזור מכל משחק קופון ומכל חגיגה רווח פוליטי, מי שחייבת לעטוף כל דבר בפוליטיקה וכפיים"
אבי כץ
כ"ג סיון התשע"ח / 06.06.2018 20:53

סערת ביטול משחק הכדורגל של נבחרת ארגנטינה בישראל: פרשן ‘מעריב’ בן כספית כתב היום (רביעי) פוסט, בו תקף בחריפות את התנהלותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב.

“צריך להגיד בקול רם וברור: לא, אנחנו לא חוגגים את אי הגעתה של ארגנטינה. הפוך. אנחנו עצובים וכועסים”, פתח כספית. “ההבדל בינינו לבין הערב-רב שמכור לצווחות של מירי רגב, הוא שאנחנו יודעים שלא ארגנטינה אשמה במה שקרה כאן”.

כספית המשיך וטען: “אשמה מי שצורחת. מי שהופכת כל אירוע לשכונה, שמנסה לגזור מכל משחק קופון ומכל חגיגה רווח פוליטי, מי שחייבת לעטוף כל דבר בפוליטיקה וכפיים, ולא מבינה שיש מסביב עולם ויש רגישויות ועדיף לבוא קטנים ולהיות חכמים, ולא רק צודקים”.

לדברי הפרשן, התנהלותה השערורייתית של רגב גרמה לביטול האירוע: “אחרי שהשקיעה מיליונים להעביר את המשחק מחיפה (שנבחרה על ידי הארגנטינאים משיקולים מקצועיים) לירושלים, אחר-כך בזזה את הכרטיסים לעובדי משרדה, התקוטטה על לחיצת היד עם ליאו מסי ואפילו איימה ‘נראה מי ילחץ את היד למי’, הגברת הזו, תגרנית מקצועית ופופוליסטית פוליטית מזויפת, מסוג שטרם נראה כאן, היא שגרמה לעסק להיגמר ביבבה. רק היא.

“לא הקרן החדשה ולא ה-BDS (הרי נטע זכתה באירוויזיון) ולא ‘אסמול’. זו האמת הפשוטה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות