לראשונה: חיות שכרה יועץ תקשורת • סמוטריץ’: לא מבינה איפה חיה

אסתר חיות החליטה למנות, לראשונה בתולדות בית המשפט העליון, יועץ תקשורת כדי שיסייע לבית המשפט במלחמה התקשורתית על דעת הקהל • היועץ שנבחר שימש בעבר כיועץ תקשורת של השר נפתלי בנט
אבי כץ
כ"ב סיון התשע"ח / 05.06.2018 13:44

על רקע הניסיונות של הממשלה לרסן את השתוללות שופטי בג”ץ, מינתה נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות,  לראשונה בתולדות ‘העליון’ – יועץ תקשורת, כדי שיסייע לבית המשפט במלחמה התקשורתית על דעת הקהל.

היועץ שנבחר, חי לוגסי, שימש בעבר כיועץ תקשורת של השר נפתלי בנט.

בהנהלת בתי המשפט הסבירו כי “לבקשת נשיאת בית המשפט העליון ובעקבות המלצת נציבות שירות המדינה הוקצה באישור הממשלה תקן נוסף של יועץ במשרת אמון שיסייע לנשיאת בית המשפט העליון בהיבטים הנוגעים לתדמיתה הציבורית של מערכת בתי המשפט ומעמדה בפני הציבור”.

בהנהלת בתי המשפט הדגישו: ”אין מדובר ביועץ תקשורת ‘אישי’ אלא בגורם מקצועי שאמור לסייע לנשיאה בעבודתה השוטפת מול הדוברות ובכל ההיבטים האסטרטגיים הנוגעים בשמירה על תדמיתה הציבורית של מערכת בתי־המשפט ומעמדה בפני הציבור”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב: “מי שחושב שהבעיה של מערכת המשפט היא ביח”צ שלה לא מבין איפה הוא חי. כשמערכת המשפט תעשה את תפקידה היא לא תצטרך איש יחסי ציבור כדי לקבל מחדש את אמון הציבור,  וכל עוד היא תמשיך להתנהל באופן שערורייתי גם איש יחסי הציבור הטוב ביותר בעולם לא יעזור לה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות