למה הגשתי בקשה לנשק? “אלאור הפך לאדם המאוים ביותר בארץ”

ח"כ נאוה בוקר הסבירה ברדיו 103fm מדוע הגישה בקשה לאפשר לאלאור אזריה לשאת נשק: "הם מצאו קלעי רובה בתיבת הדואר של המשפחה, קיבלו תגובות קשות, ואף גורמים לא ידועים השחיתו את רכבם"
חיים טוויל
כ"ב סיון התשע"ח / 05.06.2018 12:56

“אם לא יאשרו לו לשאת נשק אז לפחות שתהיה שמירה על חייו. אני לא מצליחה להבין את ההתעלמות מהמצוקה שלו ושל בני משפחתו” – כך אמרה הבוקר (שלישי) ח”כ נאוה בוקר ברדיו 103fm, בהמשך לבקשתה להתיר לאלאור אזריה, שהורשע בהריגה, להחזיק ברישיון לכלי נשק.

לדבריה, “בשנתיים האחרונות קיבלה משפחת אזריה איומים רבים מפעילים המזוהים עם הג’יהאד האסלאמי, והחמאס, הם מצאו קלעי רובה בתיבת הדואר של המשפחה, קיבלו תגובות קשות, ואף גורמים לא ידועים השחיתו את רכבם של בני משפחת אזריה”.

ח”כ בוקר הוסיפה וטענה כי מאז שהשתחרר, אלאור הפך לאדם המאוים ביותר בארץ: “ברשתות החברתיות ישנם פוסטים הקוראים לרצוח אותו, בני המשפחה מקבלים תמונות של חיילים שותתי דם. אין ספק שיש כאן חשש אמיתי לחייו של אלאור אזריה, ועל כן חשוב שניתן לו את הזכות להגן על חייו. פניתי למשרד לביטחון הפנים, אבל טרם קיבלתי תגובה, ולכן אני מדגישה שוב כי עלינו להתעורר לפני שיתרחש כאן אסון”.

בוקר הבהירה כי עבורה הגשת הבקשה לאפשר לאזריה לשאת נשק הוא צעד לא פופולרי: “אני מקבלת תגובות מאנשי שמאל ברשתות החברתיות, איתם אני נאלצת להתמודד. מהרגע שהתחלתי להגן על אלאור מקללים אותי בפייסבוק, כותבים לי שחבל שהשריפה בכרמל לא לקחה גם אותי ולא רק את בעלי, ויש גם כאלה שכתבו שאם השריפה לא הייתה הופכת את בעלי לפחם לא הייתי היום חברת כנסת”.

השופט בדימוס פרופ’ עודד מודריק  התייחס לדבריה של בוקר –  וענה על השאלה מדוע הוא מטיל ספק בקבלת הבקשה שלה: “המדיניות הכללית של המשרד לביטחון פנים והמשטרה היא להימנע ככל הניתן מהענקת רישיונות לנשיאת נשק למי שלא עומד בקריטריונים מסוימים, ומה גם שיש בעיה בעקבות ההרשעה הפלילית שלו.

“חשוב לציין שהטענה כי הוא מקבל איומים על חייו זהו לא קרטריון, ולפעמים זה אפילו קריטריון שלילי – יש חשש שיהיה פה תחושה של ‘מערב פרוע’ ברחובות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות