ליברמן: נסגור חשבון עם המחבלים; היום או מחר אקבל את חוק הגיוס

שר הביטחון הבטיח שישראל תגיב לטרור מהרצועה: "נפעל בהתאם לאינטרס שלנו, במקום ובעיתוי הנוח לנו, מתי שאנחנו נחליט" • "צה"ל יירט עד היום כ-400 מתוך 600 עפיפוני טרור"
אריה ריבקינד
כ"א סיון התשע"ח / 04.06.2018 15:47

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום (שני), בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו, כי צה”ל יירט עד היום כ-400 מתוך 600 עפיפוני הטרור ששוגרו מרצועת עזה.

לדבריו, “כ-200 מהעיפופונים הצליחו להגיע לשטח המדינה וגרמו ל-198 שריפות. בסך-הכל נשרפו עד-כה כ-9,000 דונמים של גידולים חקלאיים ויער”.

“צריך להיות ברור שאנחנו לא מוכנים לקבל את שגרת העפיפונים”, אמר ליברמן. “לא מהומות על הגדר, ולא ניסיונות לפרוץ את הגדר ולגרום נזקים לעבודות או לשטח ריבוני ישראלי

הוא הוסיף: “אני רק רוצה להדגיש שאנחנו נפעל בהתאם לאינטרס הישראלי, בזמן ובעיתוי הנוח לנו, מתי שאנחנו נחליט אבל בכל אופן אני לא נוהג להשאיר חשבון פתוח ואנחנו נסגור את כל החשבונות עם החמאס, עם הג’יהאד האסלאמי ועם יתר המחבלים שפועלים כנגדנו משטח רצועת עזה.

“לגבי הצפון כמובן עמדתנו מאוד ברורה, אנחנו רוצים הסדר חד וברור שלא איראנים ולא חיזבאללה נוכחים על אדמת סוריה, וכל השאר ממש לא ענייננו”.

בתשובה לשאלה על גיבוש חוק הגיוס החדש – אמר: “אני מניח שהיום ומחר אקבל את הדו”ח הסופי ואני מניח שזה יהיה מקובל עלי. נהפוך את זה להצעת חוק ונציג את זה בשבוע הבא”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות