התשובה לסרטון האימים בנתב”ג? התייצבו בדוכני תפילין ודרשו להניח

יהודים רבים, מכל גווני הקשת, ניגשו ביום שישי אל דוכני תפילין שמקימים חסידי חב"ד בקניונים, שווקים וברחובות - וביקשו להניח תפילין • אחד ממפעילי הדוכנים: "לא להאמין כמה התעוררות"
יוסף גרינבוים
כ' סיון התשע"ח / 03.06.2018 00:50

 אחרי סרטון האימים בנתב”ג: בכל יום שישי יוצאים אלפי תלמידי ישיבות חב”ד, לצד שליחי וחסידי חב״ד, אל דוכני תפילין המוקמים בקניונים, שווקים וברחובות, כדי לזכות יהודים בהנחת תפילין.

אלא שהשבוע רבים מהם דיווח על הצלחה גדולה במיוחד.

“יהודים רבים, מכל גווני הקשת, ניגשו לדוכנים וביקשו להניח תפילין ולקבל נרות שבת”, אומר אחד ממפעילי הדוכנים לחרדים 10.

איש התקשורת הרצל קוסיאשווילי, המפעיל דוכן קבוע בעיר לוד, סיפר: “לא להאמין כמה התעוררות במבצע תפילין יש היום”. הוא גם צילם רבים ממניחי התפילין בדוכן שלו, כשהם בשעת תפילה.

רבים ממניחי התפילין ציינו כי הגיעו במיוחד כדי להביע בכך את מחאתם, על ההתנגדות המבזה להנחת התפילין בנתב”ג.

הנחת תפילין

הנחת תפילין

איש התקשורת דודי זילברשלג צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “ההתעניינות הגואה היום בהנחת תפילין בדוכני חב”ד ברחבי הארץ מלמדת כי אלמלי המתנגדים המשתגעים לא היה העולם מתחדש ומתקדש”.

כפי שדווח בחרדים 10, חסיד חב”ד שהציע לנוסע בשדה התעופה ביום שני בבוקר להניח תפילין ספג צעקות והתעמרויות פרופ’ פנינה פרי – פרופסור לחינוך ותרבות.

גד קאופמן, האיש שהניח את התפילין, סיפר בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כי לאחר שהסכים להניח תפילין, החלה האישה לצעוק ולהפריע.

“ארוע מדהים אירע הבוקר בשדה”, סיפר לגולשים. “כאשר נשאלתי בנימוס על ידי איש חב”ד, אם אני מעוניין להניח תפילין? השבתי בחיוב. או אז קפצה אישה והחלה לגדף, להציק ולהפריע! ממש מביש שלהיות יהודי בארץ זה להיות נרדף על ידי הבוהמה השמאלנית. אם הייתי מוסלמי או נוצרי, זה היה לגביה יותר לגיטימי?!…”

פרסום הסרט עורר סערה ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות