בלו”ז הרשמי לח”כים: עלייה לציון של הרבי מליובאוויטש זצ”ל • צפו

חברי כנסת, מישראל ביתנו, הליכוד, הבית היהודי והמחנה הציוני, שהגיעו לביקור בארה״ב, עלו אל אוהל הרבי מליובאוויטש זצ"ל לתפילה, להצלחת שליחותם • הביקור הופיע בלו״ז הרשמי של המשלחת • בין הח"כים: יואל חסון, עודד פורר, נורית קורן, שולי מועלם
אבי כץ
י"ז סיון התשע"ח / 31.05.2018 14:29

הבוקר (חמישי) הגיעה משלחת רשמית של הכנסת – המונה חמישה חברי כנסת ואנשי קשרי החוץ של משכן הכנסת – אל ציונו של הרבי מליובאוויטש זצ”ל בניו יורק. את הביקור, שהופיע בלו”ז הרשמי של המשלחת, יזמה  אגודת חסידי חב”ד.

בין הח”כים במשלחת: יו”ר סיעת הבית היהודי ח”כ שולי מועלם רפאלי, יו”ר סיעת המחנה הציוני ח”כ יואל חסון, סגנית יו”ר הכנסת ח”כ נורית קורן, וח”כ עודד פורר מישראל ביתנו.

ח”כ שולי מועלם רפאלי: “מול המציאות המודרנית שיצרה אצל רבים בעם היהודי מגמה של התרחקות מהיהדות ותופעת התבוללות שהגיעה לממדים קשים, החליט הרבי מליובאוויטש שהפתרון חייב להיות חובק עולם ולהגיע לכל יהודי ויהודי . ומאז במקומות שונים ורבים בעולם, שליחי חב”ד הם הלב הפועם של היהדות ומפיצים זהות יהודית וחיבור אליה בקרב מי שלא היה נחשף אליה מבלעדיהם.

“זהו מפעל החיים של הרבי, וזהו אחד מפעלי החיים של העם היהודי שניצב מול אתגר ההתבוללות והריחוק. שליחי ושליחות חב”ד ברחבי העולם כולו הם עוגן של מאור פנים וערבות הדדית לכל אחד ואחת בימים טובים ובזמנים קשים. פעמיים זכיתי לקבל ברכה מהרבי בחייו ודולר לתת לצדקה וכבר שם נפגשתי בתור עם העם היהודי על כל גווניו”.

ח”כ יואל חסון: ״שמח על הקשר המיוחד שלי עם חב״ד, ארגון שמקדם יהדות סובלנית ומקרבת לבבות באופן אוניברסלי. מבחינתי זו חוויה בלתי נשכחת להגיע בפעם הראשונה אל הקבר של הרבי״.

ח”כ נורית קורן: “הרבי מליובאוויטש היה איש חזון ומאוד התחברתי לערכים שהוא ייצג והנחיל. אני שמחה שהגעתי לכאן היום ועבורי זו סגירת מעגל מרגשת אחרי שביקרתי בבית הרב בכפר חב”ד ועכשיו פה בניו יורק. אני מברכת את אנשי חב”ד על הפעילות הענפה שלהם למען היהודית בכל רחבי העולם ובכך מקדשים את זכר הרב הצדיק”.

ח”כ עודד פורר: “בדרך אל קברו של הרבי מליובאוויטש חשבתי על המורשת שלו לעם ישראל. הרבי הקים מפעל שליחים מפואר שפועל בארץ ובעולם למען עם ישראל והיהדות. מפעל זה מוכיח עד כמה הנוכחות שלו חייה וקיימת גם היום ואני מאחל בשבילנו כחברה וכעם שפעילות זו תימשך ותגבר”.

יו”ר מפעל השליחות של חב”ד בישראל, הרב יוסף אהרונוב: “רגע לפני שאנו מציינים את יום ההילולא ה-24 של הרבי, משלחת מכובדת ומגוונת של חברי הכנסת הגיעה לביוקר רשמי בציונו של הרבי. כמו מאות אלפי יהודים אחרים המגיעים לכאן מידי יום כדי להתחבר לרבי ולמורשתו ולהתברך ממנו, גם מקומם של נציגי הכנסת לא נפקד ובתפקידם הם מביאים את הוקרתה של הכנסת לדאגתו העולמית והאי-סופית כמעט של הרבי לעתידו של העם היהודי, ולכל יהודי”.

את הסידורים הטכניים והתיאומים של הביקור ביצע מענדי  פלס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות