מעצר החשוד שרימה נשים וביצע מעשים חמורים – הוארך ב-8 ימים

מעצרו של החרדי ממודיעין עלית שנחשף באתר חרדים 10 כרב מעללים, כאשר ניהל קשרים עם נשים רבות - הוארך היום בבית המשפט • המשטרה: לפי החשד יש לו שני ילדים מנשים נוספות ושתי נשים נוספות שהרו ממנו
חיים טוויל
י"ז סיון התשע"ח / 31.05.2018 12:13

חשיפת חרדים 10:  בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר (חמישי) בשמונה ימים את מעצרו של תושב מודיעין עילית, בן 38, החשוד בביצוע מעשים חמורים במיוחד, תקיפות, הונאה וקבלת דבר במרמה, בכמה נשים המתגוררות ברחבי הארץ.

המשטרה ביקשה להאריך את המעצר ב-11 ימים.

החשוד נעצר אתמול על ידי המשטרה בתום חקירה סמויה שהתנהלה בשבועות האחרונים, במהלכה בוצעו מגוון פעולות ונאספו ראיות אשר הובילו למעצרו.

מהחקירה עולה, כי החשוד נהג לקיים קשרים עם נשים, רובן גרושות, וזאת לאחר שסיפר להן כי הוא רווק או גרוש ומבטיח להן שיתחתן עימן. כך היה רוכש את אמונן ומצליח לגרוף לכיסו כספים במרמה באמתלות שונות.

לחשוד ולאישתו, המתגוררים בשכונת ברכפלד בעיר מודיעין עלית, יש עשרה ילדים. נציגת המשטרה אמרה בדיון, לפי דיווח באתר ynet,  כי לפי החשד יש לו שני ילדים מנשים נוספות ושתי נשים נוספות שהרו ממנו. היא סיפרה גם כי נגד שטייהרטר יש ארבעה כתבי אישום בעבירות דומות והמשפט מתנהל בימים אלה.

סנגורו של שטיינהרטר, עו”ד מיכאל עירוני, ביקש שלא להתיר את פרסום שמו ואת שם משפחתו, אולם השופט החליט להתיר את פירסום שמו.

הפרשה, שהסעירה את הרחוב החרדי, נחשפה על ידי אליעזר היון ב’חרדים 10′ בערב חג פסח – אז נפרסו לראשונה מעלליו של החשוד, שהוחזק במשך שנים ארוכות לתלמיד חכם, איש הגון ונח לבריות – הנראים כאילו נלקחו מאחת מהסדרות הטלוויזיוניות שהמציאות בהן עולה על כל דמיון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא תלמיד חכם ולא נעלים
    15/06/2023 14:49
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. חוזר בשאלה ידוע ומוכר – כולל תועבותיו גם אם עד היו חשבו שזה חוקי ע”פ חוקי מדינת ישראל