שר בכיר: “חרטא מטרות”. סמוטריץ: ‘ה’סבב’ חייב להסתיים בכיבוש עזה’

חבר קבינט מותח ביקורת מרומזת על ליברמן ונתניהו: התגובה של ישראל הייתה לא רצינית • גורם מדיני בתגובה: "ראוי שאותו שר יחשוב לפני שהוא מדבר" • דו"צ: "בכירי חמאס מסתתרים - והם יודעים למה"
אריה ריבקינד וחיים טוויל
ט"ז סיון התשע"ח / 29.05.2018 21:06

שר בכיר בקבינט המדיני ביטחוני טען הערב (שלישי), כי התגובה של ישראל לירי המאסיבי של הרקטות מרצועת עזה הייתה לא רצינית, וכינה את יעדי התקיפות של צה”ל “חרטא מטרות” – תוך שהוא מותח ביקורת מרומזת על שר הביטחון אביגדור ליברמן וראש הממשלה בנימין נתניהו. כך דווח מיכאל שמש ב’כאן’.

גורם מדיני שנחשף לדברים, אמר  בתגובה: “ראוי שאותו שר יחשוב לפני שהוא מדבר”.

דובר צה”ל תת-אלוף רונן מנליס מסר הערב הצהרה מיוחדת בעקבות ההסלמה בדרום והמשך ירי הרקטות מעזה לעבר יישובי ישראל.

“מה שראינו היום החל משעות הבוקר הוא התקפת טרור חמורה על מדינת ישראל. מדובר באובדן שליטה של חמאס אחרי שנכשל לחצות את הגדר – הוא בוחר בדרך של טרור תלול מסלול”, אמר דובר צה”ל.

מנליס הוסיף: “ביצענו שלושה גלי תקיפה לעבר עשרות יעדי טרור ברצועת עזה, בהם אתרים לייצור אמצעי לחימה וכמה מנהרות. התקיפות ייתעצמו ככל שיידרש. בכירי חמאס מסתתרים – והם יודעים למה”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’  קרא לכבוש את עזה, לפרק את חמאס מנשקו ולהקים התיישבות ישראלית ברצועה.

”ה’סבב’ הנוכחי בעזה חייב להסתיים בכיבוש מלא של רצועת עזה, פירוק חמאס מנשקו וחזרה לימים שלפני הסכמי אוסלו שבהם אנחנו שולטים שליטה מלאה ברצועה. כולל הקמת ההתיישבות בגוש קטיף מחדש. כל תרחיש אחר רק יקרב אותנו לסבב הבא, ולזה שאחריו, וחוזר חלילה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות