התוקף של העסקן בני וולקן אחרי החתונה נעצר ושוחרר למעצר בית

הנער שתקף את העסקן בני וולקן ופצע אותו בחתונה שהתקיימה בליל שישי בבני ברק - נעצר על ידי המשטרה ונחקר • בבית המשפט לנוער הוא שוחרר בתנאים מגבילים להמשך מעצר בית
חיים טוויל
ט"ו סיון התשע"ח / 29.05.2018 17:19

חשיפת חרדים 10: הצעיר שתקף את העסקן בני וולקן ופצע אותו בחתונה של שתי חסידויות שהתקיימה בליל שישי בבני ברק  – נעצר על ידי המשטרה.

המעצר בוצע במהלך חקירת המשטרה, לאחר שהתקבל דיווח על התקיפה והפציעה באולם האירועים.

לפי המשטרה, על פי החשד, וולקן –  עסקן חסיד באבוב ופעיל נגד המיסיון – הגיע לאירוע, ובסיומו הותקף על ידי מספר חשודים שעזבו את המקום עם הגעת ניידת משטרה.

חקירת המשטרה הובילה למעצרו של אחד מהחשודים בתקיפה, קטין, תושב מרכז הארץ.

החשוד נחקר בתחנת דן.

לפי המשטרה, מחקירה ראשונית, עולה כי בין השניים התגלע סכסוך והרקע לאירוע הינו פלילי.

היום החשוד הובא להארכת מעצר בבית שלום לנוער ושוחרר בתנאים מגבילים להמשך מעצר בית.

כפי שדווח בחרדים 10, וולקן, הוכה לדבריו באגרופים וחפץ חד. הוא פונה כשהוא זב דם באמצעות אמבולנס לבית החולים ‘מעייני הישועה’, שם עבר בדיקות וטיפול. הוא שוחרר באמצע הלילה למנוחה ומעקב.

“לא הייתי ממארגני החתונה”, סיפר וולקן בשיחה עם חרדים 10. “חזרתי שעתיים קודם מארה”ב, שם השתתפתי בחתונת חצר באבוב. אני עברתי שם במקום הנכון, בזמן הלא נכון. אחד המלצרים זרק לי משהו על השטריימל. הסתובבתי לשאול אותו: מה זה היה? והוא ענה: אתה רוצה מכות?

“אמרתי: יהיה מכות יהיה משטרה. ואז הוא נתן לי אגרוף ואבדתי את ההכרה. המשקפיים הלכו. הם היו 40-50 על אחד. הוא  לקח משהו חד – סכין או אבן, והכניס לי בראש. הם עשו בי לינץ’. יצאתי משם בנס. כל הגוף כואב מחתכים ומכות יבשות. הלך השטריימל, הלכו הבגדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות