ניסן בן חמו: “אם בערד יהיו 40 אחוז חרדים אין לעיר זכות קיום” I האזינו

ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד, בראיון ל'בוקר טוב דרום' של אמנון סופר ברדיו דרום: אם הליכוד תצליח לסגור 'דיל' עם חסידי גור, ותריץ מועמד של הליכוד - משמעות הדבר היא "להחזיר את חסידי גור למוקד הכוח. להחזיר אותם להכתיב את סדר היום העירוני, להחזיר את העיר שנים אחורה"
אריה ריבקינד
י"ד סיון התשע"ח / 28.05.2018 11:09

ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד, העניק היום (שני) ראיון לתכנית ‘בוקר טוב דרום’ של אמנון סופר בתחנת רדיו דרום (fm 97) ואמר, כי אם מפלגת הליכוד תצליח לסגור ‘דיל’ עם חסידי גור בערד, ותריץ מועמד של הליכוד לראשות העיר – משמעות הדבר היא “להחזיר את חסידי גור למוקד הכוח. להחזיר אותם להכתיב את סדר היום העירוני, להחזיר את העיר שנים אחורה”.

כשנשאל בן חמו, המייצג את מפלגת ‘יש עתיד’, על ידי המראיין: ואז מה? – השיב:

“זה אומר שערד, יהיה לה שטיח אדום כמו שהיה להם לפני הקדנציה שלי, ערד עלולה להגיע גם ל40% חרדים, ולעיר כזאת אין זכות קיום בנגב. אני אומר לך, כלכלית אין לה זכות קיום”.

לפני כעשרה חודשים סערה העיר הדרומית, בשל עימותים קשים בין הצדדים הניצים – ראש העיר ניסן בן חמו והחילונים מול חסידות גור.

לאחר ביקור של יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד,  בערד, שיגר ראש העיר ניסן בן חמו מסר לתושבים החילונים, בו הודיע על הקמת ועדת גישור שתורכב מבכירי קהילת גור ומהתושבים החילונים, כדי למצוא פתרונות למחלוקות.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב אז בן חמו לתושבים: “כעת, כשברורה העוצמה של הציבור החילוני במאבק על צביון העיר, יתנהל ערוץ התקשורת מול חסידות גור בכבוד הדדי.

“לכן, אני מבקש מכל אחד ואחת להימנע מפעולות מחאה עצמאיות שעלולות להחריף את המצב. אני קורא לכם לתת תמיכה לצוות המאבק בכדי שיוכלו לנהל את המאבק בנחישות ובתבונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ניסן גזען קטן
    28/05/2018 16:15
    מקסים
  1. פשוט,מקומם!