‘גיל גרופ’ זכתה במכרז של עיריית אלעד: תפעיל מערך פרסום חוצות

רחובות העיר אלעד משנים צורה עם לוחות מודעות חדישים ושינוי מקיף במערך הדבקת מודעות הרחוב • במכרז להפעלת מערך לוחות המודעות ושילוט חוצות של העירייה זכתה קבוצת 'גיל גרופ' • רבני העיר תומכים ומגבים את המהלך
נוחי גולד
י"ד סיון התשע"ח / 28.05.2018 00:08

ערוץ הפרסום על גבי לוחות מודעות מפותח מאוד בציבור החרדי וכמעט אין קמפיין פרסום שאינו כולל בתוכו פרסום בערוץ הלוחות.

עיריית אלעד יצאה לאחרונה למכרז המסדיר את כל התחום של פרסום חוצות ולוחות מודעות. מי שזכתה במכרז היא קבוצת ‘גיל גרופ’, שתחל להפעיל בקרוב את אחד המערכים המורכבים בעיר.

לפי המכרז, התחייבו בגיל סטריט, מקבוצת ‘גיל גרופ’, להחליף את לוחות המודעות הקיימים בלוחות חדישים, יפים ובטיחותיים – פעולה שתעניק מראה אסתטי למרחב הציבורי באלעד, ומענה טוב יותר לצרכי הפרסום בעיר.

ברחובות אלעד מוצבים לא פחות מ-120 לוחות מודעות חדשים, עם מראה מרשים ומכובד, בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

במסגרת ההסכם, ‘גיל סטריט’ מקבלת את האחריות על תחום פרסום חוצות בעיר, שילוט חוצות, לוחות בכניסה לעיר, וכן לוחות מודעות. בהתאם להסדר החדש, מהיום כל מודעה תודבק אך ורק על ידי ‘גיל סטריט’.

”תושבי העיר נהנים להיתקל ברחובות העיר בלוחות מודעות מתקדמים, בעלי חזות אסתטית ומתוחזקים היטב”, מציינת שושי יפה, מנכ”לית גיל גרופ. ”כמו כן, בעלי עסקים מהעיר ומחוצה לה נהנים מיכולת לפרסם את עסקיהם גדולים כקטנים ללא חשש שמודעותיהם יכוסו תוך שעות מספר”.

בנוסף, הרשות המקומית חוסכת לעצמה מאבקים בלתי נגמרים עם מדביקים פיראטיים, המשחיתים את פני העיר פעם אחר פעם.

המיקומים של לוחות המודעות נבחרו בתיאום עם העירייה, בעלי עסקים ומדביקי מודעות מקומיים. כמו כן, הושם דגש על הבטיחות של לוחות המודעות ואלה אושרו על ידי מהנדס מומחה.

המהלך הנוכחי בעיר אלעד זוכה לגיבויים של רבני העיר, המעניקים גושפנקא הלכתית לזכיינותם הבלעדית של ‘גיל גרופ’, ואף מתרים שהדבקה לא מוסדרת ולא מתואמת עם הזכיינים היא עבירה על מספר איסורים חמורים, כגון גזל ובל תשחית.

בנוסף לאיסור ההלכתי, העירייה תאכוף את האיסור וקנסות גבוהים מצפים לעבריינים שיפרו את כללי ההסדר החדש בעיר.

‘גיל גרופ’, בראשות דוד גלפרין, שלה מוניטין עשיר של כשני עשורים בקירוב, ובאמצעות שלוחת ‘גיל סטריט’, נחשבת למובילה בפרסום חוצות, לוחות מודעות והדבקת מודעות.

לגיל סטריט ניסיון בזיכיון להפעלת שילוט חוצות ולוחות מודעות ברשימת ערים ארוכה כגון: ירושלים, ביתר עילית, מודיעין עילית, פתח תקוה, הרצליה ועוד.

בעיריית אלעד מביעים סיפוק מהשינוי המסתמן בתחום לוחות המודעות ופרסום חוצות בעיר אלעד. ”כולם ירוויחו מסדר בלוחות המודעות, הן תושבי העיר והן בעלי העסקים, מהעיר וגם מחוץ לעיר”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קומבינה נוספת
    28/05/2018 07:36
    יהודה
  1. מבית היוצר של פרוש

  2. גרשי רוזנפלד התותח
    28/05/2018 12:50
    אלעדי
  3. הרבה הצלחה!!!

  4. מברוק
    28/05/2018 22:46
    יוסי
  5. בהצלחה הגיע הזמן