קיצוניים הפגינו נגד חפירות קברים בכביש 38: מפגין נעצר • צפו בקרב

עשרות חרדים קיצונים מבית שמש ניסו למנוע את המשך העבודות של הרחבת כביש 38, מאחר ולטענתם במקום ישנם קברים עתיקים • המשטרה עצרה את אחד המפגינים
יוסף גרינבוים
י"ג סיון התשע"ח / 27.05.2018 15:14

מחאת חרדים קיצוניים באתר עבודות בכביש 38 סמוך לבית שמש: אל אתר העבודות הגיעו הבוקר (ראשון) כמה עשרות חרדים קיצוניים מבית שמש, שניסו לשבש את העבודות והתנועה במקום, זאת משום שלטענם יש במקום קברים עתיקים.

חלק מהמפגינים נכנסו לתוך פירים שנחשפו בזירה, מתוך מטרה למנוע את המשך העבודות במקום.

שוטרים שהגיעו לזירה הדפו את מפרי הסדר לצדי הדרך.

בתוך כך, עצרו השוטרים מפר סדר שלא נשמע להוראותיהם,הפריע לעבודות והפריע בביצוע תפקידם.

כוחות המשטרה ממשיכים בהיערכותם במקום.

אולם בעוד המשטרה מתרברבת על “פעילותם הנחושה” של השוטרים, מנהל העבודה מטעם רשות העתיקות התלונן בפני הקצין האחראי כי האכיפה המשטרתית במקום “אינה רלונטית ואינה אפקטיבית”.

צפו:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "יזדעזע תבל ומלואה "
    27/05/2018 17:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ידע הציבור וייזהר! חייבים לזכור כל הזמן שהעיקר לא לרמוס את הקברים [קברי יהודים] וזה למען המתים שלא יבוזו. יש להתחשב בנפטרים ולא לפגוע בקברים, זה חשוב מאד. וגם חשוב להתחשב במפגינים כי הם צודקים. יש לנו עוד תחיית המתים בדרך. והמתים חשים שפוגעים בקבריהם ונגרם להם צער רב וזהירות, הם מקללים, הגוף למטה אבל הנשמה והרוח למעלה רואים וחשים ויודעים הכל שנעשה להם בקבר. אז אנא תתחשבו ותבינו שיהודי לא מת. צדיק לא מת. רשע – ציוני- כופר בתורה, עוד בחייו נחשב למת. כן כן כן כפשוטו הוא נחשב בחייו למת.

    “יזדעזע תבל ומלואה ” ותארו לעצמכם שחס וחלילה, מחר הולכים להרחיב את כביש 1 ובגלל זה יהרסו חלק מהר המנוחות, מה היתם עושים, האם שם גם תשתקו???? השמאל מרוב אכילת טריפות ושרצים ושלא מתפללים, ולא מקיימים מצות התורה הק’ נפלו שבויים בידי הס”מ. אין להם שליטה על עצמם הס”מ שולט בהם. כֵּן יֹאבְדוּ כָל-אוֹיְבֶיךָ. ויש להתפלל עליהם שיעשו תשובה, קשה יהיה להם יצטרכו לבכות הרבה ימים ולילות כדי שהשם ית’ יסכים לקבל את התשובה שלהם. ואני עם הקב”ה עד הסוף.

    ב”ה שהבדילנו מן התועים-הכופרים-העמלקים-הציונים ונתן לנו תורת אמת ומאמינים בד’ ובתורתו ומהללים ומשבחים למליוני ניסים אשר עשה ויעשה ליהודים החרדים לדבר השם, לנצח נצחים. חייבים להגיד האמת והישר והצדק הברורה בתורת ד’, ולא לטשטש ולזייף לבלבל.