מדוע כינוס סאטמר נגד הציונות עבר מאולם בויליאמסבורג לאיצטדיון?

פחות מעשרה ימים לפני הכינוס שביקש הרבי מסאטמר לארגן לכל תלמידי בעל הדברי יואל זצ"ל - הוחלט לשנות את מיקומו בגלל מחסור במקום
יוסף גרינבוים
י"א סיון התשע"ח / 25.05.2018 17:34

 מחליפים מקום: פחות מעשרה ימים לפני הכינוס שנועד ‘לשנן את תורתו של רבי יואל מסאטמר נגד קליפת הציונות’ – המתוכנן ליום כ’ סיון, החליט הרבי מסאטמר לשנות את מיקומו.

לדברי עסקני סאטמר, אחרי שהרשויות לא העניקו אישור להוסיף גלריות עם עוד מקומות בבניין ה’ארמרי’ בשכונת ווילאמסבורג שבברוקלין, ומשום שרבים מבקשים להשתתף בכינוס, הוחלט על ידי האדמו”ר מסאטמר להעביר את מיקום הכינוס לאצטדיון ‘נסיוא קלסיום’ בלונג איילנד שבניו יורק

האיצטדיון ממוקם במרחק של כ-40 דקות נסיעה משכונת ווילאמסבורג.

באצטדיון ישנם 20 אלף מקומות ישיבה, ולצדו חניון ענק.

לפי עסקני סאטמר הוא “ישמש למקום בו יתכנסו אלפי חסידי ותלמידי סאטמר, לשמוע, לחזור ולשנן את מה שלמדו ושמעו מאת האדמו”ר הדברי יואל מסאטמר זצ”ל, אחרי הניצחונות של הציונים בשנת תש”ח, בעת הקמת המדינה, ואחרי מלחמת ששת הימים בשנת תשכ”ז”.

“גם אז”, הם מזכירים, “כינס האדמו”ר זצ”ל והסביר לתלמידיו ושומעי לקחו את האיסור החמור לשמוח ח”ו בשמחת הכופרים בביאת משיח”.

בימים אלו יפתחו מוקדי מכירות הכרטיסים לכינוס בכל ערי ושכונות החרדים בניו יורק והסביבה.

כפי שדווח בחרדים 10, לפני כשלושה חודשים ביקש הרבי מסאטמר לכנס את כל תלמידי וחסידי סאטמר ההולכים בדרכו של האדמו”ר בעל הדברי יואל זצ”ל, מכל הפלגים והמחנות, כדי “לחזור ולשנן את תורתו הבהירה נגד קליפת וטומאת הציונות”.

האדמו”ר דיבר אז שהיות והציונים חוגגים בימים אלו את שנת ה-70 להקמת המדינה, ובעיקר “עקב השמחה הגדולה השוררת בימים אלו במחנה הציוני עם העברת שגרירות ארה”ב לירושלים והכרזת הנשיא דנולד טראמפ על ירושלים כעיר הבירה של מדינת ישראל, חייבים כל אלו שהולכים על פי תורת האדמו”ר מסאטמר זצ”ל להתאסף ולשנן את עצם טומאת הציונות והמרידה במלכות שמים למי ששמח בשמחתם רח”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מחאה נמרצת
    27/05/2018 19:15
    יואל
  1. במקום המיועד מתקיים באותו זמן ארוע מקביל לא צנוע בלשון ההמעטה