נתניהו: “כדי להכפיש את רעייתי כל האמצעים כשרים – לרבות שקרים”

בקשה שהעביר אגף הביטחון במשרד ראש הממשלה לחשב הכללי באוצר על רכישת רכב ממוגן עבור שרה נתניהו, ללא כל ידיעתה - הפכה לידיעה שנועדה להשמיץ את רעיית ראש הממשלה • נתניהו: "רעייתי ואני שמענו על כך לראשונה בתקשורת. לא ביקשנו דבר כזה"
אבי כץ
י' סיון התשע"ח / 24.05.2018 13:25

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב בצהרים (חמישי) לדיווחים לפיהן רעייתו שרה דרשה רכב ממוגן.

“דוגמה נוספת לפייק ניוז: בעיתון ‘מעריב’ פרסמו הבוקר בשער העיתון כאילו לשכתי ביקשה לקבל רכב ממוגן עבור רעייתי שרה. זה שקר מוחלט. רעייתי ואני שמענו על כך לראשונה בתקשורת! לא ביקשנו דבר כזה וכמובן שאיננו עוסקים בענייני אבטחה או מיגון”, כתב נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו.

הוא הוסיף: “כשמדובר בניסיון המתמשך להכפיש את רעייתי ולפגוע בה, כל האמצעים כשרים – לרבות שקרים”.

במשרד ראש הממשלה הבהירו מוקדם יותר הבוקר, בעקבות הפרסומים אודות הבקשה לרכישת רכב ממוגן ירי עבור רעיית ראש הממשלה, כי שרה נתניהו כלל לא הייתה מעורבת במהלך.

“ראש הממשלה, רעייתו ולשכתו, אינם מעורבים בשום צורה בהחלטות הנוגעות למיגון ואבטחה, כולל סוגיית הרכב הממוגן לרעיית ראש הממשלה”, נאמר בהבהרה.

במשרד הוסיפו: “האחריות על כך היא בידי אגף הביטחון במשרד, וההחלטות בנושא זה מתקבלות אך ורק על פי השיקולים הביטחוניים והמקצועיים, וללא מעורבות כלשהי של ראש הממשלה ורעייתו”.

ההבהרה התפרסמה בתגובה לידיעה שפורסמה אתמול לראשונה בעיתון ‘הארץ’, ולפיה בחשב הכללי באוצר בוחנים את בקשת משרד ראש הממשלה לרכוש רכב ממוגן ירי עבור רעיית ראש הממשלה.

בידיעה נרמז שיתכן שרעיית ראש הממשלה מעורבת בנושא, וצוטטו “גורמים” במשרד האוצר שציינו כי בחשב הכללי באוצר לא נלהבים לאשר את הבקשה עקב העלויות הגבוהות שלה.

בשיחה אמש עם תאגיד ‘כאן’, אמרה שרה נתניהו: “זו הפעם הראשונה שאני שומעת מזה. אני לא קוראת עיתונים, אני לא רואה שום דבר שקשור לתקשורת, אז אין לי מושג על מה את מדברת, אני פשוט לא מבינה”.

נתניהו הוסיפה: “אין לי מושג על מה מדובר. אני לא מבקשת כלום. אני רק מבקשת שיתנו לי לחיות בשקט. גם על החלפת הרכב של בעלי אני לא יודעת. אני כבר רגילה שאומרים עליי רק שקרים, הרי אין מילה נכונה עלי כבר למעל מ-20 שנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות