אח של שרה נתניהו אחרי שהוזמן לביתה: ‘אני מקווה שהקשר יתחדש’

ד"ר חגי בן ארצי, אחיה של שרה נתניהו, סיפר לרדיו 103FM על יחסיו עם רעיית ראש הממשלה, לאחר שהשתתף בחוג התנ''ך בבית משפחת נתניהו לאחר 20 שנות נתק: "בקושי דיברתי עם אחותי. אני מקווה שההזמנה ביטאה שינוי במגמה"
אבי כץ
ט' סיון התשע"ח / 23.05.2018 15:29

ד”ר חגי בן ארצי, אחיה של שרה נתניהו, סיפר בראיון שהעניק הבוקר (רביעי) לרדיו 103FM על יחסיו עם רעיית ראש הממשלה לאחר שהוזמן בשבוע שעבר להשתתף בחוג התנ”ך המתקיים בבית נתניהו ברחוב בלפור.

בן ארצי הוזמן לחוג התנ”ך, לאחר שבעשרים השנים האחרונות לא היה בקשר עם אחותו ועם בעלה – ראש הממשלה.

“אינני בטוח שיש עניין ציבורי ביחסים בינינו”, אמר חגי, “אך אומר שהוזמנתי לראשונה לחוג התנ”ך בבית ראש הממשלה, זהו חוג מאוד יפה שמתקיים פעם בחודש-חודשיים וממשיך מסורת שראש הממשלה הראשון התחיל אותה. אני מקווה שזו סנונית ראשונה שמבשרת את בו האביב.

”היו שלוש שעות מאוד מעניינות בחוג, אך בקושי דיברתי עם אחותי. אני מקווה שההזמנה ביטאה שינוי במגמה. אני שומר על קשר עם אבנר, שספג מאבא שלי את האהבה לתנ”ך תוך שמירה על צניעות. אין לי קשר עם יאיר ולכן לא אוכל לדבר עליו. אני מקווה שהקשר יתחדש”.

על בית בו גדלו השניים סיפר בן ארצי: “כבר כמעט 20 שנה אחותי ואני מנותקים. אני לא יכול לדבר עליה ועל דברים שאני לא מכיר. גדלנו בבית פשוט וצנוע, זו הייתה האידיאולוגיה בבית. כשהיה לנו כסף מיותר לא השקענו אותו בשיפוצים, אלא היינו תורמים למוסדות צדקה”.

במהלך תוכניתה של איילה חסון ברדיו 103FM שיתף בן ארצי בתחושותיו לגבי התרומה הרבה של נשיא ארצות הברית למדינת ישראל: “במילה אחת אני קורא לזה נס. בשתי מילים – נס גדול. חיכינו לרגע הזה 70 שנה. בן גוריון, בניגוד לעמדת האו”ם, הכריז על ירושלים כבירת ישראל בהיווסדה, 70 שנה חיכינו שאיזו מדינה סוף סוף תסכים להכיר בנושא. חשבנו שרק מדינות קטנות יסכימו, אך לפתע הגיעה המעצמה הגדולה בתבל, ארצות הברית, ועשתה זאת בענק.

”לא הייתי זבוב על הקיר בפגישות של ביבי עם טראמפ ואינני יודע מה התנהל בשיחות ביניהם אך אני מניח שיש לנתניהו חלק בעניין. ראוי גם להזכיר שחלק גדול מההחלטות של הנשיא האמריקאי מבוסס על ציבור המצביעים שלו שרואה במדינת ישראל התגשמות נבואת התנ”ך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות