כתב אישום: גנב טלפון בבית כנסת, ביקש ברכה מהרב – והטיח בו אגרוף

תושב קרית גת הגיע ביום שישי האחרון לבית כנסת בעיר, ניסה לגנוב פלאפון מעובדת הניקיון כשדרשה ממנו להשיב את הגניבה תקף אותה ואת רב העיר שנחלץ לעזרתה
חיים טוויל
ח' סיון התשע"ח / 22.05.2018 19:04

כתב אישום הוגש היום (שלישי) כנגד גבר בן 58, תושב העיר קריית גת, לאחר שביום שישי האחרון נכנס אל בית הכנסת ‘חסדי שי’ בעיר, ניסה לגנוב מכשיר טלפון נייד השייך לעובדת הניקיון במקום – ותקף את רבה הראשי של העיר, הגאון רבי משה הבלין, שביקש ממנו לצאת מבית הכנסת.

מחקירת המקרה ועדויות שנאספו עולה, כי החשוד הגיע ביום שישי בשעות הצהריים אל מתחם בית הכנסת ונכנס אל עזרת הנשים. החשוד הבחין בשקית השייכת לעובדת הניקיון, החל לנבור בה וגנב את הטלפון הנייד מתוכה.

כשהבחינה המנקה במעשיו של החשוד, פנתה אליו וביקשה כי יחזיר לרשותה את הטלפון. החשוד החזיר את המכשיר אל תוך השקית, תוך שהוא מקלל את העובדת.

הרב הבלין, שהבחין בשיח בין העובדת ניקיון לחשוד, ביקש מהחשוד שיצא מבית הכנסת. אלא שהחשוד ביקש בתגובה שהרב יברך אותו.

הרב נעתר לבקשתו זו, ברך את החשוד וביקש בשנית שיעזוב את המקום.

בתגובה לכך השיב החשוד: “אני לא יוצא” – וניסה לתקוף את הרב במכת אגרוף שלא צלחה. בשלב זה, הרב החל לברוח כשהחשוד בעקבותיו, עד שהצליח החשוד לצמצם צעדיו ולהכות ברב.

עובדת הניקיון יצאה לעזרתו של הרב וניסתה לשכנע את החשוד לעצור. אך החשוד הטיח ספר קודש על רגלה, תוך שהוא מאיים: “אני אהרוג אותך”.

בשלב זה הזעיקה עובדת הניקיון לעזרה מספר בחורי ישיבה שנכחו בסמוך והם נעמדו חיץ בין החשוד לבין הרב.

לאחר שהחשוד ניסה לתקוף את אחד מבחורי הישיבה, הוא נהדף לאחור, נתפס, והוחזק על ידי הנוכחים עד להגעת השוטרים, שעצרו אותו לחקירה – שבסיומה הוא נכלא.

החשוד הואשם בגין עבירות חמורות של תקיפה, ניסיון גניבה, איומים, עלבון דת ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות