אות המצוקה מאבנים: כך אותר זוג מתל אביב שאיבד את דרכו בנגב

מסוק משטרתי שסייע בחיפושים אחרי בני זוג מת"א שעקבותיהם נעלמו, הבחין בגבר מנפנף לעברו ולידו כתובת אבנים S. O. S • השניים פונו במצב קל לבית החולים סורוקה, שם קיבלו טיפול רפואי ושוחררו לביתם במצב טוב
חיים טוויל
ח' סיון התשע"ח / 22.05.2018 17:22

בני זוג, תושבי תל אביב בשנות ה-30 לחייהם, שיצאו לטיול באזור נקרות שבנגב בתחילת השבוע, אותרו היום (שלישי) על ידי יחידת החילוץ הר הנגב.

השניים אותרו כשהם מיובשים, לאחר שגילו תושייה והרכיבו מאבנים את אות המצוקה הבינלאומי SOS.

בני הזוג הגיעו למלון במצפה רמון ביום ראשון, יצאו לטייל אך איבדו את הדרך.

בני משפחתם, שגילו שהשניים לא הגיעו חזרה למלון, הזעיקו את יחידת החילוץ שפתחה בחיפושים, יחד עם מסוק משטרתי, אשר בסופו של דבר איתר את אות המצוקה שיצרו הזוג.

הם זוהו על-ידי צוות המסוק לאחר שנופפו בידיהם.

השניים פונו במצב קל לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם קיבלו טיפול רפואי ושוחררו לביתם במצב טוב.

מהמשטרה נמסר: אתמול סמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר התקבלה קריאה אצל מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ הר הנגב אודות שני נעדרים, גבר ואישה, שלא נוצר עימם קשר מאז יום א’ בבוקר. מתנדבי יחידת החילוץ הר הנגב איתרו במכתש רמון את רכבם הנטוש של שני הנעדרים.

נפתחו סריקות נרחבות בסיוע מסוק משטרתי ובשיתוף סיירי רשות הטבע והגנים. היום בשעה 10:00 לערך המסוק המשטרתי ביצע יעף מעל נחל נקרות, אז הבחין בגבר מנפנף לעברו ולידו כתובת אבנים S. O. S

המסוק המשטרתי ובו מתנדב משטרת ישראל מיחידת החילוץ הר הנגב נחתו בשטח והעלו גבר ואישה, אשר סיפרו כי טעו בטיול רגלי ומאז היו עסוקים בהישרדותם.

המסוק המשטרתי נשא את השניים לצומת הרוחות, ומשם הם נלקחו לטיפול רפואי בבי”ח.

“אנו פונים לציבור המטיילים ללמוד את מסלולי הטיול טרם היציאה, לנווט עם אמצעי ניווט זמין ונגיש ולצעוד בדרכי הטיול בזהירות”, אומרים במשטרה. “על כל מקרה של חשש, פגיעה או אובדן הדרך יש להתקשר למוקד 100 של המשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות