הכה את העו”ד של אשתו כי ביקשה גט‎ – וכינה את הדיין: “כלב גדול”

אישה הסובלת מאלימות מצד בעלה הגיעה היום לבית הדין הרבני בנתניה כדי לדון בבקשת הגט שלה • אלא שבמהלך הדיון היכה הבעל את עורכת הדין שלה • המאבטחים השתלטו עליו - והוא עוכב על ידי המשטרה
חיים טוויל
ח' סיון התשע"ח / 22.05.2018 15:55

במהלך דיון בבית הדין הרבני בנתניה, היכה היום (שלישי) גבר את עורכת הדין של אשתו, קילל את הדיין – וכינה אותו “כלב גדול”.

על פי דיווח בחדשות 2, האישה סובלת מאלימות מצד בעלה ושוהה במקלט לנשים מוכות, ובמהלך הדיון בבית הדין הרבני הבהירה עורכת הדין כי האישה אינה מעוניינת לשוב הביתה – והיא מעוניינת בגט.

הבעל בתגובה היכה את עורכת הדין וחבט בפניה.

“המכה שקיבלה עורכת הדין הייתה כה חזקה עד שהיא נפלה לארץ”, תיאר הרב אלון ארביב, המזכיר הראשי של בית הדין. “היא דיממה מהפנים והמאבטחים שהגיעו השתלטו מיד על התוקף והזמנו משטרה”.

הרב ארביב הוסיף: “מדובר במקרה חריג מאוד וזו פעם ראשונה שאני נתקל במשהו כזה, במשך כל 21 השנים שאני פה, בטח שפוגעים בעו”ד של בת הזוג. הרמת יד זה חמור, בטח על מי שעושה את תפקידו. אנחנו לא מוכנים לקבל כל גילוי של אלימות בבית הדין אצלנו ועכשיו זה עניין של המשטרה”.

ממשטרת ישראל נמסר: “היום התקבל במשטרת ישראל דיווח על תקיפת עו”ד בביה”ד הרבני בנתניה ע”י גבר בן 27 מחדרה. כוחות משטרה הגיעו למקום ועיכבו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה. נפתחה חקירה והנסיבות ייבדקו”.

מהנהלת בתי הדין הרבניים נמסר: “מדובר בגבר שהתפרע ותקף פרקליטה המייצגת את האישה, ומאבטחי בית הדין הרבני נטרלו אותו תוך שניות ספורות. למקום הוזעקה ניידת משטרה שהגיעה לבית הדין תוך זמן קצר, האיש נעצר ונלקח לחקירה. הנהלת בתי הדין רואה בחומרה רבה את אירוע האלימות בנתניה ומגנה אותו בכל תוקף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות