זמני המענה לבקשות חופש מידע: המשרד לשירותי דת במקום הראשון

נוחי גולד
|
ח' סיון התשע"ח / 22.05.2018 10:47
היחידה הממשלתית לחופש המידע פרסמה את הדו”ח השנתי לשנת 2017: המשרד לשירותי דת במקום הראשון בקטגוריית זמני המענה לבקשות חופש מידע – עם 97.2% • השר דוד אזולאי: “תוצאות הדו”ח הם עבודה של שת”פ בין אגפי המשרד” • המנכ”ל עו”ד עודד פלוס: “מקפידים לפעול בשקיפות*

היחידה הממשלתית לחופש המידע פרסמה לציבור את הדו”ח השנתי לשנת 2017, כאשר מעיון בנתוני הדו”ח עולה, כי המשרד לשירותי דת ממוקם במקום הראשון באשר לזמני המענה לבקשות חופש מידע – עם 97.2%.

ראוי לציין שהמשרד לשירותי דת, הוא מבין המשרדים הבודדים להם היקף פעילות משמעותי שבולט לטובה עם 94.5%.

הדו”ח שהוגש לשרת המשפטים  אילת שקד הוא חלק ממהלך כולל של יישום חוק חופש המידע.

במשרד מציינים, כי 77% מהבקשות שהוגשו למשרד בשנת 2016 טופלו תוך פחות מ-14 יום.

קרן שירוני, הממונה על חוק חופש המידע במשרד לשירותי דת: “תוצאות הדו”ח משקפות פעילות חשובה שנערכת במשרד. אני מקפידה על מתן מענה מהיר מדויק ואיכותי. אני שמחה שהמשרד לשירותי דת הגיע למקום הראשון בקטיגוריית זמני המענה וזאת הודות לשיתוף פעולה של עובדי המשרד”.

השר לשירותי דת דוד אזולאי הגיב לתוצאות הדו”ח: “ראשית, אני מבקש להודות לגב’ שירוני על עבודתה שמביאה את המשרד למקום הראשון בנושא חוק חופש המידע. התוצאות הם עבודה של שת”פ בין אגפי המשרד שחרט על דגלו את המצוינות והמקצועיות”.

מנכ”ל המשרד עו”ד עודד פלוס: “המשרד לשירותי דת אינו ממתין לבקשות הציבור בבקשה לחשיפת מסמכים. אנחנו מקפידים לפרסם לציבור דו”חות והתקשרויות ומקפידים לפעול בשקיפות. תוצאות הסקר מביאים לידי ביטוי את פעילות המשרד בנושא”.