ליברמן: “להוציא את עודה וחבריו מחוץ לחוק. מדובר בגיס חמישי”

שר הביטחון תקף בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו את המפגינים הערבים: "אני לא מציע לברוח מהמציאות. מדובר בגיס חמישי לכל דבר ועניין" • על מועצת זכויות האדם של האו"ם: "מצעד צביעות. ראינו את מדינות שהצביעו נגדנו: קובה, ונצואלה, אפגניסטן, קטאר - אותן דמוקרטיות למופת"
אריה ריבקינד
ז' סיון התשע"ח / 21.05.2018 17:19

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, פתח בצהריים (שני) את ישיבת סיעת ישראל ביתנו בהתייחסות לצעדת הטרור בגבול רצועת עזה.

“ראינו לפני שבוע את חיילי צה”ל עומדים בנחישות מול ‘מצעד הטרור’ בעוטף עזה. שוב ראינו ש’תנו לצה”ל לנצח’ זאת לא רק סיסמה. כשנותנים לצה”ל לעבוד ונותנים גיבוי לחיילים ולמפקדים, צה”ל יודע לבצע הכי טוב את כל מה שהוא צריך לעשות”.

ליברמן תקף את התגובות בעולם: “לצערי בעקבות ‘מצעד הטרור’ ברצועת עזה ראינו את מצעד צביעות וראינו את זה קודם כל בהצבעה במועצת זכויות האדם, או יותר מדויק המועצה לצביעות האדם. ראינו את מדינות שהצביעו נגדנו: קובה, ונצואלה, אפגניסטן, קטאר – אותן דמוקרטיות למופת שכמובן מצטיינות בכיבוד זכויות האדם”.

על אירועי סוף השבוע בחיפה – אמר: “ראינו גם לצערי תופעה נוספת שבה אזרחי מדינת ישראל מתייצבים לצד חמאס מול חיילי צה”ל, מול כוחות הביטחון בחיפה. אפשר לפרט פה, להתפלסף ולדבר על חופש הביטוי וכל הדברים שרק אפשר לעלות על הדעת. אבל, אני לא מציע לברוח מהמציאות. מדובר בגיס חמישי לכל דבר ועניין.

“זה אותו איימן עודה שלא רק גידף את השוטרים וצרח עליהם, זה אותו איימן עודה שלא הגיע ללויה של הנשיא שמעון פרס, אבל טרח להגיע באותו שבוע לאזכרה של ערפאת. זה אותו איימן עודה שסירב לחתום על הסכם עודפים עם מרצ, כי היא מפלגה ציונית. מדובר באותו איימן עודה שסירב לגנות רצח שני שוטרים דרוזים על הר הבית. ואגב גם כל חבריו, אותם האנשים, אותו חבר שהבריח פלאפונים לאסיר ביטחוני לתא בכלא, וכולל ג’מאל זחאלקה שאמר שמבחינתו דגל ישראל זה סמרטוט ריצפה ושהוא יעדיף למות לפני שישיר את ההמנון ישראלי”.

“לכן, מדובר פה בכישלון מערכתי של כל רשויות אכיפת החוק ואני מציע לכולנו להתעשת, גם לרשויות החוק וגם לחברי הכנסת ולהוציא את איימן עודה וחבריו מחוץ לחוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות