איתמר בן גביר: למה לא עוצרים את המפגינים שמניפים את דגלי אש”ף?

עו"ד איתמר בן גביר תקף הערב את משטרת ישראל ואת השר גלעד ארדן על אוזלת היד באכיפת הפקודה למניעת טרור: "אין שום סיבה ומקום לאפשר הנפת דגלי ארגון טרור אש"ף, ומדובר בעבירה הקובעת עונש מקסימלי של עד שלוש שנות מאסר"
חיים טוויל
ז' סיון התשע"ח / 20.05.2018 22:52

עו”ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, תקף הערב (ראשון) את משטרת ישראל ואת השר הממונה גלעד ארדן, על אוזלת היד באכיפת הפקודה למניעת טרור – וזאת בעקבות שורת הפגנות בהן הונפו דגלי ארגון הטרור אש”ף.

בן גביר פנה במכתב לשר ארגן ולמפכ”ל המשטרה ובין היתר כתב: “סעיף 4 (ז) לפקודה למניעת טרור קובע כי ‘העושה מעשה שיש בו גילוי של הזדהות עם ארגון טרוריסטי או אהדה אליו, בהנפת דגל, בהצגת סמל או סיסמה או בהשמעת המנון או סיסמה, או כל מעשה גלוי דומה המגלה בבירור הזדהות או אהדה כאמור, והכל במקום ציבורי או באופן שאנשים הנמצאים במקום ציבורי יכולים לראות או לשמוע גילוי כזה של הזדהות או אהדה’.

“להווי ידוע לכם, כי בשנים האחרונות נאכפה הפקודה כלפי פעילי תנועת ‘כך’ שהניפו דגלי כך, והמשטרה עצרה אותם ובחלק מהמקרים אף הוגשו כתבי אישום – והורשעו נאשמים – בגין תמיכה בארגון טרור והנפת דגל לא חוקי.

“אלא שמעבר לאבסורדיות של הדברים, והעובדה כי לטעמי ההכרזה על ‘כך’ כארגון טרור נעשתה בצעד אנטי דמוקרטי, הרי שבמקביל לאכיפת החוק כלפי פעילי ‘כך’ ולהבדיל אלף אלפי הבדלות, מניפים אנשי שמאל וערבים דגלי אשף – אולם למרבה ההפתעה חרף העובדה כי אש”ף הוכרז כארגון טרור, איש לא מוצא לנכון לעצור אותם”.

בן גביר מוסיף: “נכבדיי, המדובר לא רק בפגיעה בעקרון השוויון אלא בהפרת חוק גלויה שמשטרת ישראל נותנת לה יד. אין שום סיבה ומקום לאפשר הנפת דגלי ארגון טרור אש”ף, ומדובר בעבירה הקובעת עונש מקסימלי של עד שלוש שנות מאסר”.

במכתבו מבקש עו”ד בן גביר לאכוף את החוק והודיע לשר ולמפכ”ל המשטרה כי הוא יעקוב אחרי האכיפה, ואף שוקל לעתור לבית המשפט העליון כנגד אוזלת ידה של המשטרה ושל העומד בראשה.

“לא ברור מדוע משטרת ישראל מתעלמת מחוקי מדינת ישראל, ומאפשרת הנפת דגלים של ארגון טרוריסטי, מבלי לעצור את המניפים ולהעמידם לדין בגין תמיכה בארגון טרור”, כתב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות