עמית סגל על אלשיך: “הביא איתו תרבות שקר למשטרה”

המשטרה הכחישה את הדיווח לפיו בכירים טוענים "שיורם הלוי מנהל קשרים חשאיים עם רה"מ" - ומסרה: "שוב דיסאינפורמציה המובאת כביכול בשם המפכ״ל או 'מקורביו'. צר לנו על הטעיית הציבור" • הפרשן הפוליטי: "לפחות שישה עיתונאים יודעים שהודעת אלשיך שקר מוחלט"
אבי כץ
ד' סיון התשע"ח / 17.05.2018 23:31

העיתונאי עמית סגל, הפרשן הפוליטי המוערך של חדשות 2, תקף הערב (חמישי) בחשבון הטוויטר האישי שלו את מפכ”ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, והאשים אותו כי הביא איתו מהשב”כ למשטרה “תרבות שקר”.

המתקפה של סגל באה לאחר שדוברות המשטרה הכחישה את הפרסום של סגל מהערב, לפיו בכירים במשטרה טוענים כי מפקד מחוז ירושלים, יורם הלוי, מקיים קשרים עם ראש הממשלה נתניהו מאחורי גבו וללא ידיעתו של המפכ”ל רוני אלשיך.

אולם בעוד סגל לא ציטט את הדברים ישירות מפי אלשיך, ב’כאן’ דווח בצורה ברורה כי מי שעומד מאחורי התדרוכים נגד הלוי – הוא מפכ”ל המשטרה.

“אלשיך טען בשיחות סגורות כי מתקיים קשר חשאי בין יורם הלוי לראש הממשלה בנימין נתניהו, לקראת החלטת ראש הממשלה שלא להאריך את כהונת המפכ”ל ולמנות את יורם הלוי במקומו”, נכתב בידיעה של רועי ינובסקי ב’כאן’.

מקורבי הניצב יורם הלוי טענו מנגד כי אלשיך מנסה לתפור לו תיק.

בסביבת ראש הממשלה הכחישו את הטענות והגיבו: “מדובר בשקר מוחלט ומגמתי”.

אלשיך

רוני אלשיך. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אולם מה ש’הקפיץ’ את סגל הייתה תגובות דוברות המשטרה: “במשטרת ישראל דוחים את הטענות בדבר עימותים או כל אמירות אחרות הנוגעות לאופי מערכת היחסים עם בכירי המשטרה.

“המפכ״ל הוביל רפורמות רבות במשטרה ביחד ובשיתוף מלא עם סגל הפיקוד הבכיר כולו. המפכ״ל ימשיך לפעול ביחד עם ניצב יורם הלוי לקיום שגרת חיים תקינה לתושבי ירושלים והסביבה”.

בדוברות המשטרה הוסיפו: “שוב אנו עדים לדיסאינפורמציה המובאת כביכול בשם המפכ״ל או ‘מקורביו’. צר לנו על הטעיית הציבור, האחריות על הפרסומים הינה על אחריות המפרסם”.

בתגובה כתב סגל בטוויטר: “יש בפיד פה לפחות שישה עיתונאים שיודעים שהודעת אלשיך הערב היא שקר מוחלט. הוא אישית עומד מאחורי התדרוכים שלפיהם ניצב הלוי קיים קשר אסור עם נתניהו”.

סגל הוסיף: “כל אדם שעוקב אחר המתרחש בלשכת אלשיך צריך להיות מודאג מאוד מתרבות השקר שהביא איתו מהשב״כ למשטרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות