דיווח: השלמות החקירה בתיקי 1000 ו-2000 לא הביאו מידע חדש על ביבי

גורם בכיר במערכת אכיפת החוק: הטענות שהעלה עד המדינה ניר חפץ בעדותו באשר לאנשי עסקים נוספים שהעבירו טובות הנאה לנתניהו - לא הניבו חקירה חדשה או חשודים נוספים • בעקבות הקלטות חדשות של חפץ צפויה חקירה נוספת של ראש הממשלה ושל ח"כ איתן כבל
חיים טוויל
ג' סיון התשע"ח / 17.05.2018 13:46

השלמות החקירה בתיקי 1000 ו-2000 לא חשפו מידע חדש ומשמעותי בנוגע לראש הממשלה בנימין נתניהו, מעבר למה שכבר קיים. כך אמר היום (חמישי) גורם בכיר באכיפת החוק לתמר אלמוג מ’כאן’.

לפי הדיווח, הטענות שהעלה עד המדינה ניר חפץ בעדותו באשר לאנשי עסקים נוספים שהעבירו טובות הנאה לנתניהו, לא הפכו לחקירה חדשה או הביאו חשודים חדשים.

גורמים במערכת אכיפת החוק אומרים עוד, כי מסתמן כי תיקיהם של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ובנו יאיר, לא יבשילו לשימוע וכתב אישום בתיק בזק.

אמש חשף מרדכי גילת ב’כאן’, כי חפץ הביא הקלטות חדשות בתיק 2000, בעקבותיהן צפויה חקירה נוספת של חבר הכנסת איתן כבל, לאחר שבגרסתו נמצאו בעיות אמינות, וחקירה נוספת של ראש הממשלה.

גם חברת הכנסת ציפי לבני צפויה להעיד.

לפני כמה שבועות אישר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח מחדש את תיק 2000 בעקבות מידע שהתקבל מחפץ. ליאת בן ארי, פרקליטת מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה, היא שהחליטה על פתיחת התיק בחלק הנוגע להליך חקיקת ‘חוק ישראל היום’ ב-2014.

לפני כשלושה שבועות פורסם ב’כאן’, כי הפרקליטות החלה בהשלמות חקירה בתיקים 1000 ו-2000, ובכלל זה לזמן עדים, בעקבות בקשה רשמית שהגישה הפרקליטות. זאת, בעקבות מידע שהתקבל מעדי מדינה שונים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות