“מנהיגי החמאס הם קניבלים. חטפו מכה – וחזרו למלונה”

אביגדור ליברמן באוגדת עזה: "הנהגת חמאס היא חבורת קניבלים שמתייחסת לילדים ולנשים כנשק לכל דבר" • "הם חטפו מכה רצינית, משמעותית וזה מה שגרם להם קודם כל, כרגע, קצת להיכנס חזרה למלונה" • "צה"ל פעל לפי נורמות מוסריות שלא ראינו באף מקום"
חיים טוויל
ב' סיון התשע"ח / 16.05.2018 13:15

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, השתתף היום (רביעי) בהערכת מצב באוגדת עזה יחד עם הרמטכ”ל גדי איזנקוט ואלוף פיקוד הדרום אייל זמיר והתייחס לאירועי הטרור בגבול רצועת עזה, בהם נהרגו יותר מ-60 פורעים.

במהלך סיור אמר ליברמן: “הנהגת חמאס היא חבורת קניבלים שמתייחסת גם לילדים שלהם כנשק. יש להם נשק רקטי, נשק אישי ונשק מסוג אחר – ילדים או אנשים. היא מתייחסת לילדים ולנשים כמו אל חימוש”.

ליברמן הדגיש: ”המטרה שלהם זה להסיר את המצור על הרצועה אבל לא כדי לבנות כלכלה או לדבר על דו-קיום. הם צריכים זאת כדי להבריח נשק ולבנות פה מודל של חיזבאללה פלוס”.

למרות הרגיעה היחסית אתמול, במהלך יום הנכבה, ליברמן הבהיר: “הם חטפו מכה, אבל שלא יהיו פה אשליות, הם לא ויתרו על כל הפרות הסדר ועל אותן תהלוכות טרור. אני מניח שאנחנו נראה גם בהמשך, הם כבר הכריזו, על יום הנכסה, כלומר ששת הימים, ואני מאמין שגם בסופי השבוע עד 5 ביוני, התהלוכה הבאה שלהם, נראה עוד ניסיונות. אבל קודם כל חטפו מכה רצינית, משמעותית וזה מה שגרם להם קודם כל, כרגע, קצת להיכנס חזרה למלונה”.

שר הביטחון דחה את הגינויים של השמאל: “צה”ל פעל לפי נורמות מוסריות שלא ראינו באף מקום בעולם. אותם חברי כנסת ישראלים ואישים באירופה לא גינו מעולם את אסד על 600 אלף הרוגים. בכל יום במזרח התיכון נרצחים יותר מ-100 איש במדינות ערב, לא שמעת ציוץ אחד. זו חגיגת צביעות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות