“באלעד מאיימים על הורים כדי שלא ידרשו רישום אזורי”

אליעזר היון
|
א' סיון התשע"ח / 15.05.2018 14:48
עמותת ‘נוער כהלכה’ פנתה במכתב התראה למנכ”ל משרד החינוך בטענה כי המחוז החרדי ועיריית אלעד מבזים את פסק בית המשפט המורה על רישום אזורי בסמינרים לבנות • עו”ד יואב ללום לחרדים 10: “ההורים מוזמנים לוועדות ערר מטרטרות במחוז, במקום לקיים את פסק הדין כפשוטו”

סאגת עיריית אלעד ועמותת ‘נוער כהלכה’ מסרבת לדעוך: עורך הדין יואב ללום פנה במכתב התראה למנכ”ל משרד החינוך בטענה כי המחוז החרדי מבזה את פסק דינו של בית המשפט.

עו”ד ללום מזכיר במכתבו את פסק הדין של בית המשפט המחוזי בירושלים ,לפיו “החלוקה לשיבוץ תלמידות בסמינרים לבוגרות בית יעקב תהיה חלוקה אזורית”.

אלא שכעת, כך טוען עורך הדין בעתירתו, מפר המחוז החרדי את צו בית המשפט, כאשר הדבר בא לידי ביטוי בכך שעיריית אלעד, בשיתוף המחוז, “מבצעים מחטפים שמטרתם היחידה היא ביזוי פסק דינו של בית המשפט – תוך שאזורי הרישום כלל לא פורסמו”.

העתירה מזכירה בקצרה את שיטותיהם של גורמים בעירייה בשנה האחרונה, המפחידים ומאיימים, לדבריו, על הורים מלממש את זכויותיהם לפי פסק הדין.

בנוסף, הורים שפנו למשרד בתלונה על אי קיום אזורי הרישום, זומנו באופן תמוה לוועדת הערר לדיון בעניין.

יואב ללום

צילום: פלאש 90

בשיחה עם חרדים 10 תמה עורך הדין ללום: “מדוע מטרטרים הורים לדיונים עקרים ומשפילים, במקום להורות לעירייה לבצע פשוט את פסק הדין בית הדין כלשונו וכמשמעו”?

עמותת נוער כהלכה, באמצעות עו”ד ללום, דורשת מבית המשפט להורות למחוז החרדי להורות לעיריית אלעד לבצע ולקיים את פסק הדין המורה על אזורי רישום, ולבטל את כל הדיונים בוועדת הערר העוסקים בשאלות אלו.

מכתב ללום, אלעד

 מכתב ללום, אלעד