החיילת איבדה בתאונה את האוזן, הרופאים גידלו לה חדשה ב…יד

שאמיקה בוראג' איבדה את אוזנה בתאונת דרכים בשנת 2016 כשהייתה רק בת 19 • כשהגיעה לצבא הצליחו הרופאים ליצור לה אוזן חדשה מסחוס, והשתילו אותה ביד כדי שתסיים את הגדילה שלה • האוזן החדשה תושתל בקרוב בצד השמאלי של ראשה
קובי פינדרוס
א' סיון התשע"ח / 15.05.2018 13:09

התקדמותה של הרפואה במאה ה-21: חיילת אמריקאית שאיבדה את אוזנה בתאונה מחרידה תקבל אחת חדשה אחרי שתסיים לגדל אותה על היד שלה, כך פורסם באתר וואלה.

שאמיקה בוראג’ איבדה את אוזנה בתאונת דרכים בשנת 2016 כשהייתה רק בת 19. בהליך נדיר ומדהים, מנתחים במרכז הרפואי הצבאי ע”ש וויליאם ביומונט באל פאסו, טקסס, יצרו לה אוזן חדשה מסחוס, והשתילו אותה ביד כדי שתסיים את הגדילה שלה. האוזן החדשה תושתל בקרוב בצד השמאלי של ראשה, שם בוראג’, כיום בת 21, תוכל אפילו להרגיש אותה.

הרופאים לקחו כאמור, חתיכת סחוס מאזור הצלעות שלה ועיצבו אותה בצורת אוזן. החלק הקשה יותר הגיע כאשר הרופאים יצרו מעין כיס באמה של היד והשתילו אותה מתחת לעורה. כעת בוראג’ עומדת בפני שני ניתוחים נוספים עד שתקבל אוזן חדשה.

אירוע התאונה של שאמיקה התרחש כאמור בשנת 2016, כאשר היא ודודנית שלה נסעו חזרה לבסיס הצבא בו שירתה בטקסס לאחר ביקור משפחתי במיסיסיפי כאשר אחד הצמיגים של המכונית התפוצץ.

בוראג’ לחצה על הבלמים בדאגה לקרובת המשפחה שלה שהייתה הרה אז. הרכב החליק במהירות רבה והתהפך מספר פעמים. בוראג’ נזרקה החוצה, ראשה הוטח בחוזקה בכביש, היא סבלה משברים בעמוד השדרה ואוזנה השמאלית כאמור נתלשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות