חלם בצה”ל: מדוע נכנס בנו של ‘אבי החיילים הבודדים’ לכלא 4 כעריק?

אבי כץ
|
כ"ט אייר התשע"ח / 14.05.2018 14:52
האם זה מגיע למי שרק ביום שישי זה ויתר על טיול מפנק כדי לבשל סעודת שבת ל-14 חיילים בודדים? האם מי שישן על רצפת חדרו רק בשביל לפנות מיטה חמה ללוחם בודדו – אמור ללון הלילה בתא מעצר צבאי?

אהרון גרנות, כתב עיתון ‘משפחה’ לשעבר ויו”ר עמותת ‘עושי חיל’ – הבית לחייל החרדי הבודד, ליווה הבוקר את בנו לכלא 4 – כעריק.

איך זה קרה?

מספר גרנות בפוסט שפירסם בדף הפייסבוק שלו: “עשרות חיילים בודדים ליויתי ללשכת הגיוס, בלעדי הם לא היו מתגייסים. שנים חיכיתי לרגע בו אלווה את בני ללשכת הגיוס.

“זה קרה הבוקר, אבל לא חלמתי בחלומותי השחורים ביותר שאלווה אותו ל… כלא 4 כ… עריק. “שרשרת טעויות קפקאיות שיכולות לקרות רק בגוף גדול כצה’ל הפכה את בני בשרי לעריק שלא בידיעתו ושלא בטובתו”.

גרנות הסביר: “הוא למד בישיבת שדרות התחייל במסגרתה, חתם ויתור על מעמד ביניש, כדי לשרת שרות מלא במסגרת תקשוב. החתימו אותו על דח”ש ושלחו אותו הביתה. הודיעו לו שיקראו לו.

“מישהו שכח להזין במחשב שהוא בדח’ש והוא מצא את עצמו עריק ואיש מהדרגות הגבוהות שניסה לעזור לא הצליח.

“האם זה מגיע למי שרק ביום שישי זה ויתר על טיול מפנק כדי לבשל סעודת שבת ל-14 חיילים בודדים? האם מי שישן על רצפת חדרו רק בשביל לפנות מיטה חמה ללוחם בודד שלא הספקנו לפתוח לו דירה ולן בביתנו – אמור ללון הלילה בתא מעצר צבאי?”

גרנות ממשיך: “לא, לא הפסקנו לאהוב את צה”ל, לא הפסקנו לתמוך באלה ששילמו מחיר יקר לשרת בו, אנחנו ממשיכים לאהוב, לתמוך בכל נימי נפשנו באלה שמוסרים נפשם למעננו. את הליקויים נתקן בע”ה”.