מנכ”ל משרד החוץ על אי הסדר: “יש לנו קוד התנהלות ובו חוסר משמעת”

מנכ"ל משרד החוץ התייחס בראיון ברדיו 103FM להכנות לטקס חנוכת השגרירות ולאי הסדר ששרר בקבלת הפנים של משרד החוץ: "מה שחשוב שנשאר רושם טוב"
יוני גרין
כ"ט אייר התשע"ח / 14.05.2018 14:35

לקראת טקס חנוכת שגרירות ארצות הברית בירושלים, סיפר יובל רותם, מנכ”ל משרד החוץ, בראיון ברדיו 103FM על ההכנות לטקס וגם התייחס לאי הסדר ששרר בקבלת הפנים של משרד החוץ, אמש.

“כ-450 אמריקאים יגיעו לטקס אחר הצהריים בשגרירות שם נאמר תודה לנשיא אמריקאי, למשלחת האמריקאית ולעוד כ-400 ישראלים שעסקו בסוגיית ירושלים והיחסים עם ארצות הברית”. לדבריו, “הגיעו 35 שגרירים מתוך ה-85 שישנם בישראל. ידענו מראש שחלק מהשגרירים לא יגיעו בגלל המורכבות ביחס לעיר, יחד עם זאת 4-5 שגרירים אירופים כן הגיעו ולכן מדובר באירוע משנה מציאות”.

על התרשמותו מאיוונקה טראמפ, בתו היהודייה של הנשיא שהגיעה עם בעלה לישראל לכבוד האירוע – אמר: “היא אישיות בפני עצמה. הגעתה לאירוע היא העובדה האולטימטיבית לשינוי האסטרטגי שמגיע מהרמות הבכירות ביותר. אתמול בערב אירחו ראש הממשלה ורעייתו את הגברת ואני בטוח שהיה גם טעים מאוד”.

כאשר ציינה המראיינת שהיה קצת מביך לשמוע את המנחה מפצירה בקהל לשבת בטקס קבלת הפנים – השיב: “יש לנו קוד התנהלות ובו מימד של חוסר משמעת. בסופו של דבר הטקס התקיים כסדרו וזרם תוך התרגשות גדולה של הקהל. מה שחשוב שנשאר רושם טוב ושזו הייתה השקה יפה לסדרת האירועים. היום ההפקה היא אמריקאית ותראה קצת אחרת ואני מאחל להם בהצלחה באירוע ההיסטורי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות