כש’המיוחדים’ מב”ב יצאו לראות עולם באקס-לה-בן • גלריה מרהיבה

כ-25 חניכי 'אוהל שרה' בבני ברק, מוסד שהוא בית עבור אנשים מיוחדים, יצאו לטיול בן חמישה ימים באקס-לה-בן שבצרפת • הצלם יעקב נחומי התלווה אליהם ואל המדריכים - וחזר עם גלריה
יעקב נחומי
כ"ח אייר התשע"ח / 13.05.2018 15:14

תארו לכם עולם פחות נפלא ממה שהוא ככה, בו אנשים רגילים – מעבר למטלות היומיות – מטיילים, נופשים ורואים עולם. בעוד אנשים קצת פחות רגילים, קצת פחות מסתדרים, סגורים בחדרון צר ואפל, ו’עולם’ זה הדבר האחרון שהם רואים.

ועכשיו, תתארו לכם עולם נפלא, בו גם לאנשים קצת פחות רגילים יש הזכות לעשות מה שרגילים עושים – לטייל, לראות עולם, לחוות וליהנות.

בשבוע האחרון הכרתי חבורת מלאכים מעמותת ‘אוהל שרה’ המאפשרים לדבר הזה לקרות.

בתוך עולם מוצף באינטרסים אישיים, רצונות ותאוות, כשכל אחד עסוק בלחטוף לעצמו עוד קצת עולם משלו, קשה להאמין שישנם אנשים שעסוקים בהנגשת העולם הזה לאנשים אחרים – קצת פחות רגילים.

בשבילי זו הייתה הצצה לתוך עולם המתנהל לפי חוקים משלו, זמן משלו – הייתי תייר לכמה ימים. ועם כל הקושי, האתגר והמאמץ, מטרת-העל כל הזמן ריחפה מסביבנו – להנגיש להם גם את הנאות החיים והחופש.

המלאכים – מילכי, אבישי, יהושע, דוד, זיסי, איילה, מיכל, אודליה וגו’די – ימשיכו בעבודה המאתגרת היומיומית, גם כשלא אהיה עם המצלמה בסביבה.

וכמוכם, אם תרצו – כמוני, אקח את משענת הכסא אחרונה ואצפה שוב, הפעם דרך מסך המחשב בשבוע האחרון שכל כולו היה מוקדש לאחרים, אולי אפילו אלמד מזה משהו על עצמי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות