מירי רגב מתלוננת: “הנשיא ריבלין הלבין פניי ברבים. הוא מתנקם בי”

שרת התרבות והספורט תקפה הבוקר הראיון ל'גלי ישראל' את הנשיא ריבלין, על התנהגותו כלפיה במשחק גמר גביע המדינה ביום רביעי האחרון • "מה שקרה בתחילת המשחק היה מכוער, היה משפיל ומבזה"
אבי כץ
כ"ח אייר התשע"ח / 13.05.2018 11:21

ארבעה ימים אחרי גמר גביע המדינה בכדורגל, טוענת שרת התרבות והספורט, מירי רגב, כי נשיא המדינה ראובן ריבלין גרם לה בושה גדולה.

הכל החל כאשר לפני שריקת הפתיחה של המשחק, ביקשה השרה רגב לעלות אל כר הדשא יחד עם נשיא המדינה, בזמן שירת המנון התקווה. לטענת השרה, הנשיא סרב בתוקף לאפשר לה לעלות יחד איתו.

“זה היה כל כך לא ממלכתי, כל כך לא יפה וכל כך מכוער”, אמרה רגב הבוקר (ראשון) בראיון שהעניקה  לשרון גל בתכניתו ברדיו גלי ישראל. “הנשיא הלבין את פניי ברבים. לא הסכים שאעלה איתו לכר הדשא ואשיר איתו את התקווה. כל כך לא במקום. לא יעלה על הדעת ששרת הספורט לא תהיה ליד הנשיא. זה שלו. אף אחד לא אמר לו שהוא לא יעלה. אם היה מבקר במשרד הביטחון או הבריאות, השר הרלוונטי יהיה לידו”.

השרה רגב המשיכה לתקוף את ההתנהלות של ריבלין: “הנשיא אמר לעופר עיני (יו”ר ההתאחדות לכדורגל) – או היא עולה על הבמה או אני. אני אמרתי לעצמי תבלעי את הצפרדע, האגו לא מנהל אותך. זה היה מאוד פוגע”.

השרה המשיכה: “הנשיא אמור להיות מחוץ לפוליטיקה, כמו הרבה אנשים – אבל לא. הם מנצלים את המעמד שלהם כדי לפגוע ולהשפיל אנשים אחרים. מה שקרה בתחילת המשחק היה מכוער, היה משפיל ומבזה. ברגע שהבנתי שהוא אמר לעיני באופן חד וברור, אמרתי לעצמי מירי תעלי למעלה הכל בסדר שטויות. לא רציתי לחרב את המשחק”.

על השאלה כיצד הכל התחיל ענתה: “אני לא מחליפה איתו מילה כבר הרבה מאוד זמן. הכל התחיל בגלל המאבק על הנשיאות שהעדפתי את סילבן. מאז הוא מתנקם בי ומתנהג בצורה מאוד מכוערת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות