בבן אחד יבצעו לינץ’ במאה שערים, את הבן השני מגרשים מקניון. למה?

זאבי סופר, מבכירי ארגון 'איחוד הצלה', פרסם פוסט לאחר שבנו, תלמיד ישיבה בכפר חב"ד, סולק על ידי המשטרה מקניון עזראלי בתל אביב, רק משום שהניח תפילין ליהודים שממתינים לו "לכו תחפשו את המטרידים האמיתיים", הוא דורש
אבי כץ
כ"ח אייר התשע"ח / 13.05.2018 02:13

זאבי סופר, מבכירי ארגון ‘איחוד הצלה’, פרסם ביום שישי פוסט בו תקף את הנהלת הביטחון של קניון עזריאלי בתל אביב ואת המשטרה – זאת לאחר שבנו סולק, רק משום שהניח תפילין לבעלי חניות ברכז הקניות.

“לפעמים אני מנסה להבין האם לפלורליזם יש כמה פירושים. האם תפיסת העולם הזאת היא סלקטיבית?”, פתח סופר – והשיב: “התשובה ברורה. כן! חד משמעית.

יש כאן תמונות של שני בחורים. יהודה (יודי) ומנחם מנדל (מני). שניהם נולדו לאותם זוג הורים. שניהם חונכו באותו הבית. שניהם עברו את אותו מסלול חיים. לשניהם אכפת מעם ישראל.

נכון לעכשיו, האחד דואג לחלק הגשמי בנתינה, והשני דואג לחלק הרוחני בנתינה לעם ישראל. האחד – יודי – נמצא בקורס קציני חי”ר בבה”ד 1, השני – מני – נמצא בישיבת תומכי תמימים בכפר חב”ד.

השני יוצא בכל יום שישי בשנה האחרונה, לקניון עזריאלי בת”א, במטרה להניח תפילין ליהודים שמעוניינים בכך. ויש הרבה מאוד כאלו. במידה ויום שישי מסוים הוא איננו יכול, הוא לא נח, עד שהוא יודע שחבר מחליף אותו בתפקיד.

רוב הפעמיים, ביטחון הקניון מפריע לו, בשם ההנהלה, בטענה שהוא מטריד אנשים. אבל מה לעשות שה’מוטרדים’ מחכים לו בחפץ לב; מה לעשות שאפילו בפורים הוא נסע לבתים שלהם כאורח, ודאג שיניחו תפילין – והכל מרצונם.

היום הגדילו לעשות. הזמינו לו משטרה. כן, כן… משטרת ישראל שתוציא אותו מתחומי הקניון, כי הוא מטריד אנשים!

אני סמוך ובטוח, כי מתי שהראשון יכנס למאה שערים עם המדים שלו לקנות כיפה או ציצית חדשה, ויקלע לסיטואציה של לינץ’ חרדי עליו, הסיפור יגיע לתקשורת… ואותם אנשי ביטחון וההנהלה ששלחה אותם יסננו איזו קללה עסיסית על הדוסים…

אז אני מוותר לכם על החמלה על הראשון, כל עוד אינכם נותנים לשני לעשות את שליחותו.

קניון עזריאלי תל אביב והמשטרה, לכו תחפשו את המטרידים האמיתיים ותניחו לעם ישראל להתנהג כיהודים במדינתם.

זה מאוד פשוט. תנו לו אישור להמשיך לעשות את שליחותו בשקט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות