ביבי: איראן חצתה קו אדום, הגבנו בהתאם. צריך לכרות זרועות הרשע

ראש הממשלה פרסם הצהרה בעקבות התקיפה הישראלית בסוריה: "אני חוזר ואומר: מי שיפגע בנו – אנו נפגע בו שבעתיים, ומי שנערך לפגוע בנו – נפעל לפגוע בו קודם לכן" • המסר לאסד: |אם תפעל - נפעל נגדך"
נתן פרל
כ"ה אייר התשע"ח / 10.05.2018 19:20

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם הערב (חמישי) הצהרה רשמית בעקבות הירי האיראני מסוריה לעבר מוצבי צה”ל בגבול והתגובה החריפה של ישראל.

“איראן חצתה קו אדום. התגובה שלנו הייתה בהתאם”, אמר ראש הממשלה. “צה”ל ביצע תקיפה נרחבת מאוד נגד מטרות איראניות בסוריה”.

לדבריו, “בזכות היערכות נכונה של כוחותינו גם בהתקפה וגם בהגנה, הפעולה האיראנית נכשלה. אף רקטה לא נחתה בשטח ישראל. עם ישראל גאה בצה”ל ועם ישראל סומך על צה”ל”.

נתניהו הוסיף: “אנחנו נמצאים במערכה ממושכת, והמדיניות שלנו ברורה: לא ניתן לאיראן להתבסס צבאית בסוריה. אתמול העברתי מסר ברור למשטר אסד: הפעולה שלנו מכוונת נגד מטרות איראניות בסוריה. אבל אם הצבא הסורי יפעל נגדנו, אנחנו נפעל נגדו. זה בדיוק מה שקרה אתמול, סוללות של הצבא הסורי ירו טילי קרקע-אויר נגדנו, ולכן פגענו בהן”.

ראש הממשלה קרא למדינות העולם להצטרף לעמדה הישראלית: “הקהילה הבינלאומית צריכה למנוע את ההתבססות של כוח קודס האיראני בסוריה. אנחנו צריכים להתאחד כדי לכרות את זרועות הרשע המתפשטות שלו שם ובכל מקום”.

נתניהו חתם את הצהרתו: “אני חוזר ואומר: מי שיפגע בנו – אנו נפגע בו שבעתיים, ומי שנערך לפגוע בנו – נפעל לפגוע בו קודם לכן. כך עשינו וכך נמשיך לעשות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות