ליברמן מאיים על האיראנים: “אם אצלנו יהיה גשם, אצלם יהיה מבול”

השר אביגדור ליברמן הופיע הבוקר בכנס הרצליה: "אף טיל לא פגע במדינת ישראל. חלק נפלו בסוריה, חלק יירטה כיפת ברזל" • "פגענו כמעט בכל התשתיות האיראניות בסוריה. איראן השקיעה 13 מיליארד דולר בסוריה"
אריה ריבקינד
כ"ה אייר התשע"ח / 10.05.2018 09:26

לאחר מטח רקטות איראני לעבר הגולן, והתגובה המאסיבית של צה”ל בסוריה: השר אביגדור ליברמן הופיע הבוקר (חמישי) ב’כנס הרצליה’ ושיגר מסר ברור כלפי המשטר האיראני.

“אנחנו לא נאפשר לאיראן להפוך את סוריה לבסיס קדמי לפעילות נגד ישראל. זו מדיניות ברורה ואנחנו פועלים לפיה”. הוא הזהיר: “אם אצלנו יהיה גשם – אצלם יהיה מבול”.

ליברמן הבהיר שאירועי הלילה הסתיימו בצורה טובה: “האיראנים ניסו לתקוף את שטח ישראל, אבל אף טיל לא פגע במדינת ישראל. חלק נפלו בסוריה, חלק יירטה כיפת ברזל. אנחנו פגענו כמעט בכל התשתיות האיראניות בסוריה”.

ליברמן הדגיש: “קודם כל צריך להיות ברור, בניגוד לאיראנים אנחנו לא מנסים להתרחב, אנחנו לא מנסים לבנות גבול חדש. מי שמנסה כל הזמן להתפשט וליצור תנאים חדשים זו איראן. לא רק כלפי ישראל, ראינו אותם פועלים מול תימן, לבנון וגם באפריקה”.

לדבריו, “איראן זו המדינה היום שמייצגת גם את הקיצוניות לא רק באידיאולוגיה, אלא גם בפעלתנות. איראן השקיעה 13 מיליארד דולר בסוריה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות