פרזידנט, אתה מתנה שבחלומות הכי טובים שלנו לא פיללנו לקבל • פוסט

קודמך בתפקיד, אותו ברנש אובמה, היה איש לטעמי. איך שדיבר, ואיך שרקד, ואיך שהצחיק. חוץ מההבנה הפשוטה של העולם. הוד נחמדותו החריב חצי עולם • אברי גלעד כותב לטראמפ ומסביר לו למה "לא סובל אותך, אבל אוהב אותך מאד"
אברי גלעד
כ"ד אייר התשע"ח / 08.05.2018 23:01

מיסטר פרזידנט,

שמע, לא מתחבר לדעות שלך בכל כך הרבה דברים, ממשבר האקלים, הפלות, מיעוטים, קהילת הלהט”ב, לא מתענג על איך שאתה מדבר, על איך שאתה מתנהג לנשים, על איזה איש משפחה שאתה, על איך שאתה מסתרק.

ממש לא. לא הייתי רוצה להיות חבר שלך, אם היו לך חברים.

אבל, בכל הנוגע להבנתך את הסכסוך במזרח התיכון, אתה מדויק לגמרי.

כשצריך להבחין מי טוב ומי רע, וכשצריך לפעול נגד הרע בכלים שהוא מבין, אתה הכי טוב שהיה. אתה מתנה שבחלומות הכי טובים שלנו (חלקנו הגדול לפחות) לא פיללנו לקבל.

קודמך בתפקיד, אותו ברנש אובמה, היה איש לטעמי.

איך שדיבר, ואיך שרקד, ואיך שהצחיק, ואיך שחתיך, ואיך שאשתו כזאת חזקה ומשפיעה ומוצלחת ואיך שהכל במקום, חוץ מההבנה הפשוטה של העולם.

הוד נחמדותו החריב חצי עולם, את כל המזרח התיכון (חוץ מאיתנו), ואת אירופה כתוצאה מכך. ההשלכות של מעשיו עוד יתפשטו עוד ועוד בעולם.

איזה איש נורא בתולדות העולם.

מסתבר שקיבלת אישיות לא משהו, מיסטר פרזידנט, ונימוסין לא משהו, ועידון לא משהו, אבל כל מה שכן קיבלת, ראיה פשוטה והבנה של מאבק, זה בדיוק מה שהיה צריך עכשיו, ולכן אתה שליח לטוב, צינור שדרכו באה הקלה גדולה לעם ישראל.

לכן, אני מתכבד להזמינך לארוחת ערב בביתי: מג’דרה, סלט, טחינה, תה צמחים, ושעד אז תהיה בריא עם כל הג’אנק שאתה תוקע.

לא סובל אותך, אבל אוהב אותך מאד.

• מתוך דף הפייסבוק של אברי גלעד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות