ליברמן: איראן? בלי היסטריה • קבע: אין סיכוי למשבר בקואליציה בקרוב

לאחר פרסום ההערכות כי איראן מתכננת לנקום באמצעות מטח טילים לעבר בסיס צבאי - שר הביטחון מבהיר: "יש מצב מורכב עם הרבה אתגרים ואיומים ואנחנו נדע איך לטפל בכל האיומים" • על המתח בקואלציה: "אין סיכוי למשבר בשלושת החודשים הקרובים. מי שאומר אחרת אל תאמינו לו"
אריה ריבקינד
כ"ב אייר התשע"ח / 07.05.2018 15:19

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס בצהריים (שני), בפתח ישיבת סיעת ‘ישראל ביתנו’ להערכות של מערכת הביטחון לפיהן איראן מתכננת פעולת נקם ותשגר מטח טילים לבסיס צבאי בצפון הארץ.

ליברמן אמר: “לכל ההיסטריה והפאניקה אין מקום. כן יש מצב מורכב עם הרבה אתגרים ואיומים ואנחנו נדע איך לטפל בכל האיומים ואיך להסתדר על כל האתגרים”.

שר הביטחון הזהיר מפני תחושה של ביטחון יתר מצד ישראל בכל הנוגע לעימות אפשרי עם איראן. “אין לנו שום עניין בהסלמה, אך יחד עם זאת להיות מוכנים לכל תרחיש. זה תפקידנו”.

ביחס לתיקון החוק בעניין יציאה למלחמה אמר ליברמן: “נסראללה ומשמרות המהפכה לא צריכים יועץ משפטי ובית משפט עליון, אנחנו חייבים לשמור על האופציה להגיב אופן מיידי בזמן אמת”.

על המתיחות  בין סיעות הקואליציה, אמר ליברמן: “אין סיכוי למשבר בקואליציה בשלושת החודשים הקרובים. מי שאומר אחרת אל תאמינו לו.

“יש כאן מאבק מי קדוש יותר. כולם תומכים ונאבקים במסגרת הקרב על הקרדיט. אין לאף אחד אינטרס לבחירות ואף אחד לא רוצה הקדמת בחירות. זו תחרות ריצה על הבסיס הפוליטי לקראת הבוחר. אין כאן משבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות