תלמידי רבי יואל זצ”ל יתכנסו בסיוון ‘לשנן את תורתו נגד קליפת הציונות’

"לשמוע את דבר ה' 70 שנה אחרי הקמת מלכות המינים בארה"ק": אחר שהרבי מסאטמר ביקש לכנס את כל תלמידי בעל הדברי יואל זצ"ל, מכל הפלגים והמחנות - החליטו העסקנים: הכינוס יתקיים בכ' סיוון באולם ה'ארמרי' בשכונת ווילאמסבורג
יוסף גרינבוים
ט"ו אייר התשע"ח / 30.04.2018 17:38

לפני כחודשיים ביקש הרבי מסאטמר לכנס את כל תלמידי וחסידי סאטמר ההולכים בדרכו של האדמו”ר בעל הדברי יואל זצ”ל, מכל הפלגים והמחנות, כדי “לחזור ולשנן את תורתו הבהירה נגד קליפת וטומאת הציונות”.

האדמו”ר דיבר אז שהיות והציונים חוגגים בימים אלו את שנת ה-70 להקמת המדינה, ובעיקר “עקב השמחה הגדולה השוררת בימים אלו במחנה הציוני עם העברת שגרירות ארה”ב לירושלים והכרזת הנשיא דנולד טראמפ על ירושלים כעיר הבירה של מדינת ישראל, חייבים כל אלו שהולכים על פי תורת האדמו”ר מסאטמר זצ”ל להתאסף ולשנן את עצם טומאת הציונות והמרידה במלכות שמים למי ששמח בשמחתם רח”ל”.

אחרי חודשיים של עבודת היערכות של  עסקני ורבני ‘ועד משמרת חומתיך ירושלים’ בחיפושים אחרי מקום בו יערך הכינוס ותאריכים מתאימים לכינוס, הוחלט בסוף שבוע שעבר שהכינוס יערך ביום ראשון כ’ סיון באולם ה’ארמרי’ בשכונת ווילאמסבורג.

כ’ סיון הוא יום כינוס אצל חסידי סאטמר מזה 40 שנה, כאשר בכל עשור התקיים כינוס מאחר שביום זה בשנת  תשל”ח התקיים מעמד יסוד ‘קרן הצלה’ בראשות האדמו”ר הדברי יואל זצ”ל מסאטמר.

ביום כ’ סיון תשמ”ח התקיים מעמד יובל העשור בראשות האדמו”ר בעל הברך משה זצ”ל מסאטמר, גם ביום כ’ סיון תשנ”ח התקיים מעמד יובל העשרים בראשות הברך משה זצ”ל.

השנה, 40 שנה אחרי הכינוס הראשון, יתקיים הכינוס הכללי באותו יום ובאותו מקום.

בסאטמר אומרים, כי  בימים אלו עובדים העסקנים על הפרטים האחרונים לקראת הכינוס, כדי להביא את כל תלמידי וחסידי סאטמר “לשמוע את דבר ה’ 70 שנה אחרי הקמת מלכות המינים בארה”ק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות