בנט: “תמיד אני אוכל ארוחת בוקר במלון גם אם אין לו תעודת כשרות”

יו"ר הבית היהודי הגיב בגל"צ על הדיווח כי נראה סועד בשבת במסעדת טריפה במלון: "זה שנכנסים לצלחת שלי זה לא לעניין" • ח"כ יהודה גליק: "גם אני יושב בחדר אוכל של מלון שבו מגישים בשר חזיר. המלפפון העגבניה והקפה עזרו לי להתעורר מהזיות של 'פפארצי משמרת הכשרות..."
אריה ריבקינד
י"ד אייר התשע"ח / 29.04.2018 18:42

יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, הגיב בשיחה בגלי צה”ל על הדיווח של גולשת בפייסבוק, כי ראתה אותו סועד בשבת במסעדת טריפה בבית מלון בניו יורק.

“תמיד אני אוכל ארוחת בוקר במלון שבו אני שוהה גם אם אין לו תעודת כשרות, זה שנכנסים לצלחת שלי ועושים מזה סקופים באתרי חרדים זה לא לעניין”, אמר בנט לגלי צה”ל.

מוקדם יותר ביום צייץ ח”כ יהודה גליק מהליכוד בחשבון הטוויטר שלו “לכל הפפארצים”, לצד תמונה שלו בחדר אוכל של בית מלון באוסלו, צלחת ירקות וכוס קפה: “הנה חסכתי לכם את המאמץ: גם אני יושב הבוקר בחדר האוכל של המלון שבו מגישים בשר חזיר סלאמי וגבינה צהובה. המלפפון העגבניה והקפה עזרו לי להתעורר מהזיות של ‘פפארצי משמרת הכשרות…”.

כפי שדווח הבוקר בחרדים 10, הרשתות החברתיות סערו אמש סביב השאלה האם נפתלי בנט אכללא כשר  במלון JW Marriott Essex House בניו יורק, לאחר שאלה שיינוולד, יועצת אסטרטגית לחברות בינלאומיות, כתבה בשבת בחשבון הפייסבוק שלה: “שבת. השר בנט יושב לידינו עכשיו בניו יורק עם אשתו, אוכלים במסעדה לא כשרה. בראוו”.

כאשר נשאלה על ידי הגולשים מדוע לא צילמה – השיבה: “חשבתי על זה. אבל לא צילמתי. אבל הוא במלון jw Marriott Essex House, עם 2-3 שומרי ראש שמילאו צלחות כאילו לא אכלו חודש, כולל כמויות בייקון וכו. וישבו לידינו ובאותן צלחות בנט הדוחה אכל הרי אוכל גם. עם פה פתוח. איכס”.

בהמשך הוסיפה: “לא רציתי להיות חודרנית אבל ישבו לידינו, והשומרי ראש שלו אפילו מילאו צלחות כולל בייקון וכו’. אז לי לא אכפת בכלל. שיאכלו מה שבא להם, אבל לפחות שבנט לא יהיה דו פרצופי כי המסעדה ממש ממש לא כשרה. אשתו היתה איתו גם”.

גם גולש בשם יואב כהן העיד כי היה ב’אסקס האוז’, וגם הוא ראה את השר. “לא ממש אכפת לי מה ואיפה הוא אוכל, אבל כשר אורתודוקסי בממשלה, זה שיפוט לקוי”.

הוא הוסיף ותיאר: “אחד מאנשי הביטחון שלו אכל כאילו לא ראה אוכל במשך שבוע, על צלחת אחת גדולה, עם בשר חזיר ועוד”.

גולשים רבים לא האמינו כי יתכן שהשר אכל אוכל שאינו כשר, והציעו להמתין עד צאת השבת בניו יורק, כדי לקבל את תגובתו של השר.

מלשכת יו”ר הבית היהודי נמסר הבוקר לאתר חרדים 10: “השר בנט אכל בחדר האוכל של המלון בו שהה, כפי שעושה תמיד בעת ביקוריו בחו״ל, ואכל אוכל כשר בלבד.

“בעניין המאבטחים, מעולם לא נכנסנו לצלחותיהם של אחרים ולא נעשה זאת עכשיו”.

בלשכה הוסיפו: “צר לנו על הרצון להכפיש ולהפיץ לשון הרע, מדובר בסיפור שלא קיים”.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דתיים בכאילן
    29/04/2018 19:33
    אלישבע
  1. הבנתי. תודה.זו לא מפלגה לשומרי מצוות . זה בכאילו. גבעת שמואל כזה, רעננה כזה, היפים ןהנכונים. לא אנשי תורה. אנשי מראית עין… לא שלי.

  2. רחוק מרשעים ישועה
    29/04/2018 20:26
    תומר
  3. בנט היקר הם לא שוים התיחסות ואתה לא צריך לתת הסברים לעוכרי ישראל שונאי כיפות ומנשקי מזוזות.

  4. לא אכפת לי מה הוא אוכל. אכפת לי מהצביעות שלו!
    30/04/2018 00:57
    ירושלמי
  5. זה העיניין פה

  6. גם אני אולך עם כאפיה ואני לא ערבי.. ילד מגודל.
    30/04/2018 04:27
    יוסיפון
  7. ילד מגודל בנט דתי או לא?.

  8. ירדתם לבנט מתחת לחגורה
    30/04/2018 06:54
    מאכיסט במיל
  9. להיכנס לצלחת של אדם, אפילו שהוא שליח ציבור זוהי חדירה לא ראויה לפרטיות. הגברת שהלשינה הגדילה לעשות וגם נכנסה לצלחות של המאבטחים…התנהגות מגעילה שלה.

  10. פייק דוס
    30/04/2018 07:02
    אבירם
  11. איך יתכן שמנהיג מפלגה שעדיין נחשבת דתית. אפילו למראית עין אינו יכול להכנס לבית אוכל לא כשר, ואין תירוצים!!! זו אותה נהנתנות מדושנת עונג מבית מדרשה של יהדות רעננה, גבעת שמואל ושאר בניה המפונקים, העשירים של ” הציונות הדתית” , יהודי אמיתי לא היה מעיז לשבת בבית אוכל שעל צלחותיו, גם אם הן קרות,שכבו פרוסות חזיר. פשוט אין מצב גם אם מהבחינה ההלכתית היבשה זה ” מותר”. בושה, כלימה. אני ובני ביתי עם המפלגה הזו סיימנו.

  12. את מי מעניין מה המאבטחים אכלו? תפסיקו להכנס לצלחת.
    30/04/2018 08:44
    צפצפ
  13. שמענו דברי בלע אבל מגורמים אינטרסנטים הטוענים “בנט הדוחה” אבל ללא בדל הוכחה.

  14. בושה....
    17/12/2020 12:28
    אסף
  15. בושה שאנשים מאמינים שופטים אדם אחר לכף חובה מבלי לדעת מה היה באמת, לפני שאתם מחלקים לאחרים ציונים על כמה הם מאמינים/דתיים כדאי שתחזרו לבסיס של “הוי דן כל אדם לכך זכות” ו “המלבין בני חברו ברבים נקרא רשע”, איבדתם את הדרך… אם אתם חושבים שהקב”ה רוצה את מאגר מצוות השנה שלכם במקום אהבת חינם, הרי שאין לך שמץ של מושג ביהדות.