אבוטבול: “גדולי ישראל נתנו לנו אתגר חשוב – לרוץ יחד”

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול הגיב על החלטת 'דגל התורה' לפתוח במו"מ: "מקווה שהמו"מ יבשיל לריצה משותפת. אעשה הכל להצדיק את האמון שנתנו בי" • "נשב בימים הקרובים עם שותפי מדגל התורה וסיעות נוספות, להכיר בצרכים הנוספים ונסייע ככל יכולתנו"
אריה ריבקינד
י"ב אייר התשע"ח / 27.04.2018 14:43

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול הגיב בצהרים (שישי) על הודעת הנהלת ‘דגל התורה’: “גדולי ישראל נתנו לנו אתגר חשוב לרוץ יחדיו בבחירות, אנו רואים כמה חשובה להם האחדות, ולכך אעשה הכל להצדיק את האמון שנתנו בי”.

ראש העיר הוסיף והודה ל”מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט”א”, על שתומכים בו להמשך הדרך בראשות העיר, “מתוך אחדות ואהבה ועשור שנים של עשיה משותפת, שהביאו להרחבת גבולות העיר וביסוס קהילות הקודש”.

ראש העיר בירך על הודעת תנועת דגל התורה, המביע את תקוותו כי “המו”מ יבשיל לידי הליכה משותפת בבחירות הקרובות, יחד עם כלל המפלגות החרדיות בבית שמש והמפלגות של תושבי העיר הוותיקה, מתוך דרכי שלום ואמון הדדי, עם יעד ומטרה להגיע לאיחוד מוחלט מקיר לקיר הן במחנה החרדי והן במחנה הכללי, באופן שיביא לקידוש שם שמים ברבים”.

“נשב בימים הקרובים עם שותפי מדגל התורה וסיעות נוספות, להכיר בצרכים הנוספים ונסייע ככל יכולתנו, כי אחים אנו ויחד נפעל לטובת העיר בית שמש שחשובה לכלל ישראל”, אמר אבוטבול.

אבוטבול, הגר"ח קנייבסקי

אבוטבול ונציגי ‘דגל’ בבית שמש אצל הגר”ח קנייבסקי. צילום ארכיון: באדיבות המצלם

מוקדם יותר היום הודיעה דגל התורה: “מרנן גדולי התורה שליט”א הורו הבוקר להנהלת ‘דגל התורה’ לפתוח במו”מ עם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לגבי הבחירות הקרובות, ולאחר מכן ישובו עם תוצאות המו”מ לגדולי התורה”.

ההודעה יצאה לאחר שרבני ‘דגל התורה’ – הגאון רבי נתן זוכובסקי והגאון רבי יוסף אפרתי – הגיעו הבוקר אל ביתו של הגר”ח קנייבסקי ברחוב רשב”ם בבני ברק, כדי לקבל את הכרעתו כיצד להתמודד בבחירות המוניציפליות בבית שמש.

השאלה בה מתחבטים בדגל התורה היא: האם התנועה תריץ מועמד מטעמה, שיתמודד ‘ראש בראש’ מול ראש העיר המכהן משה אבוטבול, שכבר הכריז על ריצה לקדנציה שלישית?

לאחר מכן עלו רבני ‘דגל’ אל ביתו של ראש הישיבה הגר”ג אדלשטיין ברחוב ראב”ד בבני ברק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות