גולדין: “הכנסת גופת המהנדס לעזה – ניצחון של החמאס על נתניהו”

הוריו של הדר גולדין הי"ד, שגופתו מוחזקת בעזה תוקפים את ראש הממשלה ושר הביטחון, בעקבות כניסת גופת המהנדס שחוסל במלזיה לרצועת עזה: "מצרים עשתה זובור לנתניהו וליברמן. חמאס ניצח אותם'
חיים טוויל
י' אייר התשע"ח / 25.04.2018 12:58

הוריו של סגן הדר גולדין הי”ד, שגופתו מוחזקת על ידי חמאס ברצועת עזה, תקפו היום (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון אביגדור ליברמן, בעקבות החלטת מצרים לאפשר את כניסת גופת המהנדס של חמאס שחוסל במלזיה, ד”ר פאדי אלבטאש – דרך מעבר רפיח לעזה.

מהמשפחה נמסר כי “כניסת גופת אל-בטש לעזה היא כישלון מהדהד של נתניהו, ליברמן ומתווך השבויים והנעדרים ירון בלום. איבדנו את האמון בהם”.

לדברי ההורים, שכינסו הבוקר מסיבת עיתונאים, “ההלווייה של פעיל חמאס תהפוך לאירוע תודעתי ופסטיבל תקשורתי שיציג לפלסטינים, לכל העולם הערבי ולכל הקהילייה הבינלאומית את הניצחון של יחיא סינוואר על בנימין נתניהו.

“זהו עוד ניצחון של חמאס מול ממשלת ישראל ומי שמוביל אותה בשדה המדיני והביטחוני – נתניהו וליברמן. האכזבה הכי קשה שלנו היא מכך שהתברר לנו בצורה הכי בהירה שאורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו והישאם א-סייד לא נמצאים בראש סדר העדיפויות של ראש הממשלה ושר הביטחון”.

על המתאם ירון בלום אמרו: “נוכחנו לדעת שלמתאם הנוכחי אין את המעמד מול נתניהו וליברמן כדי להשיב את החיילים והאזרחים מעזה. למרות שאנחנו מאמינים בכנות שירון באמת רוצה להחזיר את הדר ואורון הביתה, אנחנו הבנו שהוא פשוט לא יכול”.

לאה גולדין הגדירה את הבאת אל-בטש לקבורה בעזה בתיווך מצרי, כ”זובור של ההנהגה המצרית על נתניהו”.

לדבריה, “ככל שידוע לנו, נתניהו והגורמים הכפופים לו במשרד ראש הממשלה ובמשרד החוץ, כלל לא פעלו בעניין כניסת גופת המחבל אל בטאש מול הרשות הפלסטינית. ‘לעומת זאת, השגריר של הרשות הפלסטינית במלזיה, הוא זה שפעל להטסת גופת המחבל למצרים ולתיאום מלא של העברת הגופה במעבר רפיח לעזה. נתניהו והקבינט מכירים היטב את הפעילות של הרשות והיא בטח שלא הפתיעה אותם. הם פשוט לא עשו דבר כדי לדרוש מהרשות שתפעל באותה הדרך ובאותו הלהט גם להשבת החיילים והאזרחים על אותו בסיס הומניטארי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות