אלי ישי נפגש עם הראשל”צ הגר”ש עמאר הבוקר – והבהיר: “רק ריצרץ'”

במהלך הפגישה בבית הראשל"צ הגרש"מ עמאר בירושלים, בה השתתף גם צבי עמאר, הסביר ישי לראשל"צ מה הסיבה להתעקשות על ריצרץ' • בכיר ב'יחד': "בש"ס מתחילים להבין שאנחנו יכולים להביא קהלים חדשים"
אריה ריבקינד
י' אייר התשע"ח / 25.04.2018 10:38

בבוקר שאחרי הפגישה המשולשת בין הראשל”צ הגר”י יוסף, הראשל”צ  הגרש”מ עמאר ויו”ר ש”ס אריה דרעי, נערכה היום (רביעי) פגישה נוספת – והפעם: רבה של ירושלים הגר”ש עמאר, יו”ר ‘יחד’ אלי ישי ואיש העסקים צבי עמאר, הבעלים של רדיו ‘קול ברמה’.

במהלך הפגישה שארכה כשעתיים בבית הראשל”צ הגרש”מ עמאר בירושלים, דנו האישים כיצד לצרף את תנועת ‘יחד’ לתהליך השלום הספרדי.

גורם המעורה בפגישה אמר לחרדים 10: “רק 25 דקות מתוך שעתיים דנו בפוליטיקה. אלי ישי  הסביר לראשל”צ מה הסיבה להתעקשות על ריצרץ'”.  לדבריו, הראשל”צ הבין את הגישה.

במהלך הפגישה הדגיש אלי ישי כי הוא “לא מחפש כבוד או ג’וב. אלה הבדלים של השקפות ודרך”.

לפי דיווח בוואלה, בסביבת דרעי נטען כי “במסגרת שיחות הפיוס בין דרעי והרב עמאר, האחרון ביקש תפקיד שר עבור ישי בתמורה לסגירת מפלגתו. דרעי סרב לתת לישי כל תפקיד בכנסת או בממשלה, אבל הציע תפקידים אחרים”.

ישי דחה את כלל ההצעות.

גורם בכיר ב’יחד’ אמר הבוקר לחרדים 10, כי “בש״ס מתחילים להבין שיחד יכולה להביא קהלים חדשים. לפי הנתונים שלנו, יש לאלי ישי מספרים כמו שש”ס מקבלת בסקרים”.

ביחד שבים ומדגישים, כי התנאי המרכזי לכל מהלך, היא הדרישה של הגר”מ מאזוז כי יבוצע ריץ’-רץ’ בין תנועות יחד וש”ס ברשימה לכנסת, כפי המודל בו פועלות אגודת ישראל ודגל התורה במפלגת יהדות התורה.

הפגישה אמש נערכה בבית בנו של הגר”י יוסף – רבי עובדיה יוסף, שהוא חתנו של הגרש”מ עמאר – בירושלים. אל הפגישה הגיעו גם הרבנית יוסף, הרבנית עמאר ויפה דרעי.

במהלך הפגישה, שארכה כשעה, דנו הרבנים בדברי תורה בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות