דרישה מדרעי: להדיח את אריה כהן, צריך להשיב את ש”ס “לידיים נקיות”

אריה ריבקינד
|
ט' אייר התשע"ח / 24.04.2018 16:08
אחרי שהמשטרה הודיעה הבוקר כי התגבשה תשתית ראייתית נגד הרב אריה כהן, לשעבר סגן ראש עיריית ראשון לציון – קוראים רבנים וגבאי בתי כנסת בעיר ליו”ר ש”ס: “האפשרות לתקן את החילול ה’ הנורא – להודיע שכהן לא יעמוד בראש ש”ס בבחירות הקרובות”

רבנים וגבאי בתי כנסת בעיר ראשון לציון קוראים היום (שלישי) ליו”ר ש”ס אריה דרעי להדיח את יו”ר ש”ס בעיר הרב אריה כהן – ו”להשיב את ראשות ש”ס בעיר לידיים נקיות”, כלשונם.

הדרישה באה לאור הודעת המשטרה הבוקר, כי התגבשה תשתית ראייתית נגד הרב כהן, לשעבר סגן ראש עיריית ראשון לציון  ומחזיק תיק החינוך החרדי, בעבירות של מרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים וכן גניבה בידי עובד ציבור ורישום כוזב  במסמכי תאגיד.

“פירסום הידיעה גרם לחילול ה’ גדול מאוד בעיר, ובידי יו”ר ש”ס הרב אריה דרעי, האפשרות לתקן את החילול ה’ הנורא, להודיע כי אריה כהן לא יעמוד בראש ש”ס בבחירות הקרובות, ולהשיבה לידי יו”ר ש”ס ר’ שמואל ג’מיל, שכיהן בתפקיד במשך שנים רבות, כיהן כחבר מועצה נאמן, וזכה לברכותיהם של רבני העיר”, אומרים רבנים וגבאים.

לחרדים 10 נודע, כי מתחת לפני השטח נרקמו בריתות פוליטיות חדשות בציבור הדתי והחרדי בעיר, כשהמכנה המשותף לכולם הוא סלידתם מהתנהלותו של כהן בעיר.

בעקבות כך, רבני קהילות דתיות וחרדיות התלכדו סביב רשימה חדשה ומרעננת למועצת העיר, כאשר במקום הראשון הוצב ר’ שמואל ג’מיל, ובמקום השני עו”ד שרון גושן, חסיד חב”ד מוכר בעיר.