מישהו נכנס ללחץ: ‘מה אתם יודעים על אורלי לוי? מה היא בכלל עשתה?’

ח"כ מירב בן ארי תקפה בתוכנית של ינון מגל ויואב לימור ברדיו 103FM את חברת הכנסת שהסקרים כבר מנבאים לה 8 מנדטים: "אורלי הייתה עשר שנים בקואליציה, איזה חוקים היא העבירה?"
אריה ריבקינד
ט' אייר התשע"ח / 24.04.2018 12:20

ח”כ מירב בן ארי מסיעת כולנו התייחסה היום (שלישי) בתוכנית של ינון מגל ויואב לימור ברדיו 103FM לסקר של חברת ‘החדשות’ לפיו מפלגה של ח”כ אורלי לוי אבקסיס תזכה בבחירות בשמונה מנדטים.

“כשכחלון הכריז שהוא רץ לבדו הצפי היה שיקבל 20 מנדטים אבל כולנו ראינו מה יצא”, אמרה בן ארי. “אני קוראת לציבור לעשות גוגל ולבדוק את העשייה של לוי אבקסיס כדי לדעת בדיוק מי היא, מהי העשייה שלה ומה האג’נדה שלה”.

יואב לימור הגיב: את שולחת את הציבור לחפש את התחקיר שעשו עליה, אותי לימדו בתקשורת שכאשר פוליטיקאים מתחילים לכלכך ולתקוף יריב שלא קיים – זה אומר שמאוד מפחדים ממנו. הציבור חושב שהיא אותנטית, תסתכלי על המראה ותתמודדי עם הביקורת והשריטות שיש עליה במקום לשבור אותה.

בן ארי השיבה: “אף אחד בציבור לא יודע מה היא עשתה. אני יכולה לספר לך שבאופן אישי העברתי עשרה חוקים בשלוש שנים, ביניהם מתן מענק לימודים לאימהות חד הוריות ונקודות זיכוי להנדסאית המשפיעים באופן ישיר על האזרח הישראלי. אורלי הייתה עשר שנים בקואליציה, איזה חוקים היא העבירה?”.

בן ארי תקפה: “חברת הכנסת שולי מועלם מישראל ביתנו היא אישה עם אג’נדה, אי אפשר להתבלבל עם הגישה הפמיניסטית שלה ומה שהיא עשתה, מה אתם יודעים על אורלי לוי? אני לא מצליחה להבין את ההתלהבות. היא כמו נינט טייב ששרה מעולה אך כשהיא באה לחתונה היא מבאסת והופכת אותה לים של דמעות. יש תדמית ויש מציאות. מפלגת כולנו כל הזמן עובדת ואני מציעה לבדוק את העשייה שלנו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות