עד המדינה הודה: שיקרתי • בניזרי: שוקל לבקש מהנשיא מחיקת קלון

משה סלע, מי שהיה חברו הקרוב של שלמה בניזרי והפך לעד המדינה נגדו - עדות ששלחה את השר לשעבר לשנתיים וחצי בכלא נפגש עמו לראשונה מאז העדות - מול מצלמות חדשות 2 • כעת בניזרי רוצה מחיקת קלון, כדי "לטהר את שמי ולאפשר לי לחזור לפוליטיקה"
חרדים 10
ט' אייר התשע"ח / 23.04.2018 23:41

השר לשעבר שלמה בניזרי, שישב שנתיים וחצי בכלא אחרי שהורשע בשורה של עבירות שחיתות, נפגש אתמול (ראשון) עם משה סלע – מי שהיה עד המדינה במשפטו – במסגרת תכנית ברדיו ירושלים של שני פרקליטים מוכרים: עורכי הדין יניב שגב ושני אילוז.

כתבה על הפגישה שודרה גם בחדשות 2.

סלע חזר בתכנית על טענתו כי מסר עדות שקר כנגד בניזרי והביא להרשעתו שלא בצדק.

השניים, שהיו חברים קרובים, נפגשו לראשונה מאז מתן העדויות.

בניזרי אמר: “הרגשתי ממנו מעין בגידה. למעשה הוא זה שגרם לכליאתי ולפגיעה בכל משפחתי, ולגדיעה הקריירה הפוליטית שלי”.

סלע, מצידו, האשים: “המשטרה הובילה אותי”.

סלע התראיין לאחרונה ואמר שעדותו בבית המשפט הייתה עדות שקר: “אני, גם אם חטאתי ופשעתי, אני לוקח עליי אחריות. הייתי צריך לקחת אחריות גם אז, אבל המשטרה מובילה אותך למקומות שאף פעם אתה לא יודע לאן אתה מגיע”.

סלע חשף עוד בתכנית כי בינו לבין אחת מהחוקרות התפתחו יחסים.

בניזרי מסר כי התלבט בשאלה אם לבקש משפט חוזר בשל אמירותיו של עד המדינה סלע. לפי שעה, בניזרי החליט שלא לגשת לבית המשפט. “חשוב שהוא יצא ואמר את הדברים כפי שבאמת שהיו”.

מהמשטרה נמסר: “מדובר בתיק חקירה מלפני שנים רבות. אם אכן הם פני הדברים, הרי שמדובר במקרה חמור וחריג, וצריך היה להדליק נורות אדומות בקרב הפיקוד הבכיר והפרקליטות דאז. אין דבר וחצי דבר בין המקרה הישן המוצג פה ובין המציאות הקיימת כיום”.

בכאן דווח הערב (שני), לאחר שעד המדינה הודה ששיקר בעניינו, כי השר לשעבר אומר למקורביו שהוא שוקל לבקש מנשיא המדינה מחיקת קלון, כדי “לטהר את שמי ולאפשר לי לחזור לפוליטיקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות