צפו • נוזל מסריח, דלת מנופצת: כך הושחתה חנות סלולרי במאה שערים

חנות מכשירי סלולר הפועלת בסמוך לשכונת מאה שערים סובלת כבר שנה מהתנכלויות • הסיבה? מאפשרת לתלמידי ישיבה ואברכים גישה לרשת • האינטרנט שם מסונן, אבל עבור הקיצוניים זה לא מספיק • לאחרונה אלמוני הגיע בלילה והשחית את החנות • צפו בתיעוד, באדיבות חדשות 2
חרדים 10
ח' אייר התשע"ח / 23.04.2018 15:36

שליח של הקיצוניים בציבור החרדי הגיע לחנות אלקטרוניקה הממוקמת סמוך למאה שערים עם תכנית מוכנה: שני מיכלי נוזל מסריח פוזרו על הסחורה, ולבסוף הדלת נופצה.

כפי שתוכלו לראות בתיעוד – שפורסם על ידי יאיר שרקי בחדשות 2 –  זה לא לקח הרבה זמן: שתי דקות לפרוץ את המנעול, ועוד כמה דקות לבצע את הוונדליזם.

חטאו של בעל החנות: עמדות המחשב שבקומה השנייה, בהן יש גישה לאינטרנט – מסונן, כמובן. אבל זה לא מספיק בשביל מי שמפעילים את הטרור הפנימי בקהילה.

שבועיים אחרי, הריח עדיין עומד בחנות. הנזק נאמד בעשרות אלפי שקלים.

“את כל הסחורה שהם שפכו עליה נוזל אני שתי בצד בינתיים, אין לי איך להתמודד”, אומר בעל החנות י’ להחדשות. “זה בערך 60 אלף שקלים. רוב המכשירים לא שרדו, והריח שזה ריח שאי אפשר באמת לעמוד בו”.

גם היום י’ חושש להיחשף. “לא עשיתי שום דבר רע, אבל הם חושבים שאני עושה דבר רע. אני די מרגיש מפוחד מהקיצוניים. הם הגיעו לרמה כזו שהם שוברים את הדלת, הורסים לי את החנות – אני לא יודע מה יהיה השלב הבא”.

כבר שנה שמתנהלות בפתח החנות הפגנות קטנות, ומודעות חריפות פורסמו נגדו עם קריאה לחרם.

מדי פעם, היה גם מי שנכנס לקלל או לאיים, אבל השלב הזה כבר חמור הרבה יותר. תלונה הוגשה במשטרה, אבל דבר לא נעשה מאז.

מהמשטרה נמסר בתגובה לחדשות 2: “נפתחה חקירה ובוצעו פעולות במטרה להגיע לחקר האמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות