‘נרדוף גם בקצה העולם. נביא חי לבימ”ש – או מת לקבורה’

יוני גרין
|
ז' אייר התשע"ח / 22.04.2018 16:37
יואב גלנט, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, שיגר במהלך הנחת אבן פינה למטה העולמי של זק”א, רמז על החיסול של מהנדס החמאס במלזיה – אולם סירב לאשר שישראל עומדת מאחורי הפעולה • השר נפתלי בנט אמר הבוקר: “אני שמח שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים”

יותר מיממה לאחר חיסולו של מהנדס ארגון הטרור חמאס, ד”ר פאדי אלבטאש, נשא היום (ראשון) השר וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני יואב גלנט דברים  – וסיפק רמז על מי שעומד אולי מאחורי מבצע החיסול בבירת מלזיה.

השר אמר בטקס הנחת אבן הפינה של המטה העולמי של ארגון זק”א, שיוקם בירושלים: “מדינת ישראל לא תוכל להשלים יותר עם טרור כלפי יהודים. נרדוף כל אחד באשר הוא, גם בקצה העולם, ונביא אותו חי לבית משפט או מת לבית קברות”.

עם זאת, השר גלנט סירב לאשר שישראל עומדת מאחורי הפעולה.

מוקדם יותר הבוקר נשאל שר הביטחון בראיון בגלי צה”ל על החיסול ואמר: “אפשר לייחס את החיסול לג’יימס בונד”.

בראיון שהעניק לרשת ב’ אמר ליברמן: “האיש לא היה צדיק ולא עסק בשיפור תשתיות בעזה – הוא עסק בשיפור הדיוק של הרקטות. מספיק לעקוב אחרי התקשורת בעולם הערבי בשביל להבין את זה. חיסול חשבונות בין פלגים שונים של ארגוני טרור זה דבר שאנחנו רואים חדשות לבקרים. אני מניח שזה גם מה שהיה במקרה הזה”.

שר החינוך נפתלי בנט, המכהן גם הוא כחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, השיב כשנשאל על החיסול: “אני שמח שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים”.