תמונת אדלשטיין עם סממני נאציזם • צעירי ליכוד: מזעזע. רגב: מוקיעה

אריה ריבקינד
|
ז' אייר התשע"ח / 22.04.2018 11:08
בעמוד הפייסבוק של צעירי הליכוד פורסמה תגובה מכוערת ובה תמונה מסיתה כנגד יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין • יו”ר צעירי הליכוד: ״הוכינו בהלם ובגועל נוכח ההסתה הפראית” • מירי רגב: “תמונה קיצונית ופוגענית מסוג זה ראויה לכל גינוי”

בסוף השבוע פורסמה  בעמוד הפייסבוק של צעירי הליכוד תגובה מכוערת ובה תמונה מסיתה כנגד יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין.

בתמונה הוצג יו”ר הכנסת כהיטלר ימ”ש – ומעליה הכיתוב: “יולי יואל היטלרשטיין”.

בהודעה שפרסמו הבוקר (ראשן) צעירי הליכוד נאמר: “הזדעזענו לגלות בסוף השבוע בעמוד הפייסבוק שלנו תגובה מכוערת ובה תמונה מסיתה כנגד יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין. זכויותיו הרבות של אסיר ציון לשעבר, שסבל מהתנכלויות רבות בברית המועצות רק בגלל היותו יהודי – ידועות לכל”.

בצעירי הליכוד הוסיפו: “ישנם אנשים שכנראה שכחו את זה ומרשים לעצמם לשפוך את הרעל שלהם ברשת החברתית. בליכוד, אין ולא יהיה מקום לדברים כאלה נגד אף אחד. גורמים אלה, שאין להם חלק בליכוד, עושים כל שביכולתם כדי להוביל את השיח למקומות שאנחנו לא רוצים להגיע אליהם”.

דוד שאין, יו”ר צעירי הליכוד: ״הוכינו בהלם ובגועל נוכח ההסתה הפראית שמצאה ביטוי בדף הפייסבוק שלנו. ההקבלה המקוממת בין הצורר הגדול ביותר של העם היהודי לבין יו״ר הכנסת, כל שכן יולי אדלשטיין אסיר ציון לו זכויות רבות בשיבת ציון, היא דבר בו נאבק בכל הכוח”.

לדבריו, “הסתה שהחלה בהשוואה לסטלין נמשכת עתה להשוואה להיטלר. נחצו כאן גבולות אדומים שצריכים להדליק נורות אזהרה לכולנו. אנו בוחנים צעדים משפטיים למיגור התופעה.

“כל מפלגת הליכוד וצעירי הליכוד כמובן עומדים כאחד כנגד ההסתה הפראית נגד יו”ר הכנסת, חברנו יולי אדלשטיין כפי שראינו בעמוד שלנו”.

שרת התרבות והספורט מירי רגב גינתה הבוקר את פרסום תמונתו של יו”ר הכנסת אדלשטיין עם סממני נאציזם.

“תמונה קיצונית ופוגענית מסוג זה ראויה לכל גינוי. אין מקום לשימוש בסמלים של הנאציזם. אני מוקיעה ומגנה כל שימוש בתמונות שכאלו”.

אדלשטיין, הסתה