מוטי מורל ז”ל נהרג בתאונה • רה”מ: בשורה ראשונה של יועצי התקשורת

היועץ האסטרטגי מוטי מורל ז"ל נהרג היום בצהריים בגיל 65 בתאונת דרכים בתל אביב, בעת שרכב על אופניים חשמליים, סמוך לקניון עזריאלי • היה האיש שטבע את הסיסמא "פרס יחלק את ירושלים"
חיים טוויל
ב' אייר התשע"ח / 17.04.2018 17:28

היועץ האסטרטגי מוטי מורל ז”ל, בן 65,  נהרג היום (שלישי) בצהריים בתאונת דרכים בתל אביב, בעת שרכב על אופניים חשמליים, סמוך לקניון עזריאלי בתל אביב.

סמוך לשעה 13:00 פגעה משאית סמי-טריילר שנסעה על דרך מנחם בגין במורל – והרגה אותו במקום.

לכוחות ההצלה שהוזעקו אל הזירה לא נותר אלא לקבוע את מותו.

אריה שביט, חובש ביחידת האופנוענים של איחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי למקום יחד עם צוות אמבולנס שלנו, נתקלנו בתאונה קשה במעורבות משאית ואופניים חשמליים. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופניים בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

נהג המשאית הפוגעת עוכב לחקירה על ידי משטרת התנועה. בוחני תנועה פתחו בבדיקת הזירה לבירור נסיבות התאונה הקטלנית.

מורל החל את דרכו בעולם הפרסום והייעוץ בשנת 1985, ועד מהרה טבע סיסמאות שהפכו למטבעות לשון בעולם הפרסום.

בשנת 1985 הקים את חברת ‘מורל פרסומאים’ לפרסום עסקי. כמו כן ניהל שורה של מערכות בחירות לכנסת.

מורל היה חלק מצוות הבחירות של הליכוד בשנת 1988, קופירייטר ראשי במערכת הבחירות של יצחק רבין בשנת 1992 (“ישראל מחכה לרבין”), ושל מפלגת ישראל בעלייה בשנת 1999 (“נאש קונטרול”).

אחד ההישגים הבולטים של מורל היה הניצחון של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות בשנת 1996. נתניהו פיגר מול פרס בסקרים בכ-20% והיה נראה שניצחונו של פרס מובטח. הסלוגן “פרס יחלק את ירושלים”, שהגה מורל, סייע לנתניהו לנצח בבחירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד היום: “שמעתי בצער רב על מותו הטראגי של מוטי מורל. מוטי עמד בשורה הראשונה של יועצי התקשורת בישראל. הוא בלט במקצועיותו, בתבונתו, בחדות מחשבתו ובמרצו הבלתי נלאה. רעייתי ואני מוסרים את תנחומינו העמוקים למשפחתו. יהי זכרו ברוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות