אדוני ראש עיר? חזן שוקל להתמודד באשקלון או אריאל: ‘יש עלי לחצים’

אריה ריבקינד
|
ב' אייר התשע"ח / 17.04.2018 00:37
ח”כ אורן חזן חזן בודק בימים האחרונים את השטח: האם להתמודד על ראשות עיריית אשקלון או לרוץ בבחירות המקומיות בעירו – אריאל • אישר לערוץ 20: “מופעלים עליי לחצים כבדים מהציבור ואני אקבל בקרוב החלטות”

חושש מהפריימריז בליכוד?  ח”כ אורן חזן מהליכוד שוקל להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות שייערכו בעוד כחצי שנה. אם יבחר בבחירות, יפרוש חזן מהכנסת.

לפי דיווח של אלירן טל בערוץ 20, חזן בודק בימים האחרונים את השטח ומתלבט אם להתמודד על ראשות עיריית אשקלון או לרוץ בבחירות המקומיות בעירו – אריאל.

חזן נבחר בבחירות האחרונות לכנסת במקום ה-30 של הליכוד, במשבצת הצעירים – ועורר לא מעט פרובוקציות.

ועדת האתיקה של הכנסת החליטה בסוף חודש ינואר להרחיקו לחצי שנה מדיוני מליאת הכנסת והוועדות.  הוא גם עלה לכותרות בגלל הסכסוך המתמשך בינו לבין יו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין.

עם זאת, ח”כ חזן זוכה לפופולאריות בציבור, בעיקר בקרב צעירים ובפריפריה.

לפי חדשות 20, מקורביו טוענים כי אם יחליט להתמודד לראשות העיר באשקלון או באריאל סיכוייו לזכות גבוהים, וכי אף נערכו סקרים פנימיים שמצביעים על כך.

בשיחה עם כתב ערוץ 20, אישר ח”כ חזן את הפרטים והוסיף: “מופעלים עליי לחצים כבדים מהציבור ואני אקבל בקרוב החלטות בנושא”.

בתוך כך, בחדשות 2 דווח כי ח”כ נחמן שי מהמחנה הציוני צפוי להכריז בקרוב על התמודדותו בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים.

בכך יתווסף שי לשלל השמות שכבר מככבים בבורסת השמות לאחר שראש העיר המכהן ניר ברקת הודיע כי לא יתמודד לכהונה נוספת – ובהם יו”ר הקואליציה דוד אמסלם, השר זאב אלקין ומשה ליאון.