מתגייסים בפרמישלאן: משלימים את בית המדרש, ביומיים

שלמה בן חיים
|
א' אייר התשע"ח / 16.04.2018 20:06
אשר אייזנבאך, חסיד פרמישלאן ותושב ביתר עילית, יזם והקים: בית מדרש בשכונת ‘האתרוג’ • כשהקהל צבא על הדלתות, יצא אשר להרפתקה הנמצאת בשלבי סיום • כעת מתגייס הציבר ליומיים של מבצע השלמת בית המדרש – גם אתם יכולים לקחת חלק

תושבי שכונת האתרוג בביתר עילית שיוועו לבית כנסת חסידי, תושב השכונה אשר אייזנבאך קיבל את הסכמת ראש העיר להשתמש בקרוואן שעמד ברחוב חזון אי”ש 8 – וכך הוקם בית המדרש של חסידי פרמישלאן בביתר עילית.

אך נפתחו דלתות בית המדרש והוא הפך צר מהכיל את המתפללים, אשר, קבלן במקצועו, נטל על שכמו את המלאכה. שכר פועלים ורכש את חומרי הבנייה והמגרש המוזנח עליו עמד הקרוואן – הפך לבית מדרש רחב ידים.

תושבי השכונה ועוברי אורח פוקדים את המקום לתפילות, לימוד ושיעורים. בית המדרש החסידי הינו היחיד מסוגו בכל הסביבה, מה שהופך אותו לתל תלפיות ולפעיל במיוחד בכל ימות השבוע ומידי שבת בשבתו- אז מתכנסים בו מניינים רבים.

האדמו”ר שליט”א שביקר לאחרונה בבית המדרש, הביע את קורת רוחו והאציל מברכותיו על המקום.

במבנה הושקעו מאמצים עליונים וכספים רבים, מתוך הוצאות ההקמה- כחצי מיליון שקלים, כוסו רק כשמינית. שבועיים של עבודה נותרו לסיום עבודות הבניה והשיפוץ בבית המדרש, והם תלויים בתרומה שלך.

בהזדמנות חד פעמית ונדירה, הציע נדיב את תרומתו והבטיח להכפיל כל סכום שייתרם לבית המדרש. היום ומחר, בימים שני ושלישי ולמשך 48 שעות בלבד, פועלת המגבית הגדולה כשכל שקל שנכנס שווה פי שניים. המגבית תכסה את עלויות הבניה, הריהוט ושאר צרכי בית המדרש. היעד: 400,000 ₪. 200,000 ₪ מציבור התורמים ומאתיים נוספים מן הנדיב הנכבד.

מלבד הזכות העצומה בתרומה להקמתו ושכלולו של בית ה’, יזכו התורמים להנצחות והקדשות, התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46, והחל מהיום יום שני, ב- 12:00 בצהריים, כל אחד יוכל לזכות להיות שותף במטרה הנעלה. לתרומות- http://bit.ly/premishlan