אחרי צלילה בסקרים: פעילים נטשו בזעם כנס מתוח של היו”ר אבי גבאי

המחאה של פעילי מפלגת העבודה נגד היושב ראש שצולל בסקרים הופכת פומבית • פעילים נטשו כנס מתוח של המפלגה ברמת גן, שכלל צעקות וחילופי האשמות, לאחר שלא קיבלו תשובות לשאלות נוקבות
אריה ריבקינד
א' אייר התשע"ח / 16.04.2018 18:54

מחאת פעילי מפלגת העבודה נגד היו”ר אבי גבאי מתרחבת: פעילים במפלגה נטשו כנס שנערך אמש (ראשון) ברמת גן, לאחר שלא זכו לתשובות לשאלות קשות שהפנו לגבאי. כך פורסם בערוץ 20.

על פי הדיווח,  יו”ר העבודה הגיע לשאת דברים בפני 400 פעילים ואזרחים בתיאטרון היהלום ברמת גן.

במהלך הכנס מחו כמה מפעילי המפלגה על התנהלותו של גבאי. לדבריהם, לא ייתכן שהמועמדים לבחירות לרשויות המקומיות מטעם המפלגה ייבחרו באמצעות סקרים ושיריונים של היו”ר, ולא באמצעות פריימריז בלבד, כפי שהיה נהוג עד כה.

לדברי כמה מהנוכחים, מארגני הכנס לא אפשרו לפעילים לקחת את המיקרופון במטרה לשאול שאלות נוקבות ולהביע את מחאתם.

בעקבות כך, כמה מהם נטשו את הכנס.

משה גבאי, עוזר ראש עיריית רמת גן ופעיל מרכזי של מפלגת העבודה, שנכח באירוע סיפר: “פקדתי למפלגה הרבה מאוד אנשים מתוך רצון לשנות ולהשפיע ולא כדי שיושב הראש יבחר את הנציגים שלנו באמצעות סקר. זאת התנהלות לא דמוקרטית ולא ניתן לה יד”.

פעיל אחר סיפר: “ברגע שהבנו שגבאי לא מתכוון להקשיב לטענות שלנו, העדפנו לעזוב את האולם. ההתנהלות שלו במפלגה כוחנית ויצאנו מהכנס בתחושות מאוד לא טובות”.

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה לערוץ 20: “אנו שמחים על ההתעניינות סביב הכנסים של יו”ר מפלגת העבודה ומועמדה לראשות הממשלה אבי גבאי, ומזמינים את הציבור הרחב להגיע לכנסים הבאים בכל רחבי הארץ ולהצטרף אלינו במאבק להחלפת השלטון”.

מסקר של ערוץ הכנסת שפורסם היום, עולה כי המחנה הציוני בראשות גבאי מתרסקת וזוכה לעשרה מנדטים בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות